szombat, március 3

Hello PÉCS! 1.



Hello innen Pécsről! Túl vagyok az első beszerzőkörúton! Látjátok milyen sok szatyrom van? :)
Nagyon jól alakult ez a mai nap. Férjemnek 8-ra kellett bemenni az egyetemre, gondoltam megyek vele. Gyorsan beszaladtam az aktuális postázandó dolgokkal a postára. Onnan átgyalogoltam a főtérre, közben nézelődtem. Fel is fedeztem egy újabb turit, de mivel az is csak 9-kor nyitott, gondoltam megreggelizem. Nem túl egészséges mekis reggeli után megnézetem az újonnan kiszemelt turit, ahol csak egy pólót (OLYAN zöld) és egy sálat turiztam. Ezután visszasétáltam a főtérre, majd bevetettem magam a Király utcába. Gyors DM vásárlás után leültem a színház elé, mert egy barátnőm anyukájával (aki pont Pécsen tölti a hétvégét) megbeszéltem egy közös turit.
Évi mamája jött is időben, szóval bevetettük magunkat a szupi helyre.

Ruhaparty - PÉCS, Kazinczy u. 1.
Nem tudom megmagyarázni miért tetszik annyira ez az üzlet, de leírom az egyes dolgokat, amik megfognak. Nagyon igényesen ruhák vannak. Itt minden ruhadarab divatos, szép és különleges. A ruhák fazon és szín szerint ízlésesen ki vannak téve. Az eladók mindig kedvesek, mosolyognak, és segítenek. Miközben válogatsz, a próbára összegyűjtött ruhákat kiszedik a kezedből, és egy helyen összegyűjtik neked. Ha egy vicces darabbal kijössz a próbafülkéből veled nevetnek. Hát ilyen! :)
Van ruha, cipő, táska és ékszer.
 

A ruhák gyékényes fogason és rattan ruhaállványon vannak. Olyan kis misztikus ettől az üzlet.


Az is szimpi, hogy nem túlzsúfolt, hanem annyi ruha van, mint egy normál ruhaüzletben.

 
Színes és vidám színek mindenhol. A galérián fenn két kényelmes fotel. Fokozzam még? Kubai zene szólt, szóval olyan salsa-s hangulatom lett, hogy csak na!


A babát minden nap átöltöztetik, és nagyon klassz szettet adnak rá. Később egy lila sálat is kapott a baba! Hát eszetekbe jutna lilát naranccsal felvenni? Nem. Jól néz ki? Igen!!!!
Amúgy ez egy 44-es ruha...csak ezért úszta meg a próbát! :D

Árakról pár szó: nem mondanám kifejezetten olcsó, filléres üzletnek. Az árban benne van, hogy nem kell sok gagyi cucc közül kivadászni a kincset, hogy nagy százalékban márkás ruhákat kapunk (Zara, Pimkie, Tomy Hilfinger stb.) és többi szupi dolog, amit fentebb felsoroltam.  Hogy kb. be tudjátok az árakat lőni, leírok pár dolgot, hogy mennyiért vettem. Szereztem egy khaki Zarás balon kabátot (álomcsini) 4950 Ft-ért, egy Pimkie-s türkizkék bőrdzsekit 5500 Ft-ért, egy Tomy Hilfinger szoknyát 2750 Ft-ért. 

Összefoglalva:
Aki pécsi, vagy Pécs környéki, vagy csak Pécsen jár mindenképp nézzen be!
Szerintem nem fogtok üres kézzel hazamenni!

Sőt! Aki Szeged környékére téved: ott is van üzletük!
Szeged, Oskola u. 27.
És az üzlethez tartozó webcímek: www.humanplaza.hu, www.ruhaparty.hu

Most megyek még egy adag ruhát kimosni anyósom mosógépével! :) Kávézom is egyet, és utána Biussal kinézünk a közeli domboldalra! Már csak a férjemet kell a délutáni szundiból felébreszteni! :)

6 megjegyzés:

  1. Anna, egyszer rendezunk egy turis napot Bp-en...hatha veled talalok valamit:)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, most nem a rajtad lévő ruha a lényeg, de engem a leggings+póló párosítástól kiráz a hideg, főleg ha nem takarja az ember fenekét a felső. Vagy rosszul látom, és ez nem is leggings?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem mondom, hogy dolgozni elmennék ilyen cuccban, de szerintem turistáskodni, hétvégézni teljesen jó ez az összeállítás. Amúgy ha szűk fekete farmer lenne, akkor jó lenne? :D
      Szerintem ez a leggings minősőgén is múlik kicsit. Vékony, szitte áttetsző gagyi megoldásnál jogos a hidegrázás. Ez a vastagabb fajta, aminek elöl egy csík van varrva. Amúgy életemben először volt rajtam így, idáig mindig takarta valami a fenekem. De most bátran felvállaltam! :D

      Törlés
    2. A farmer jó lenne - nekem, de aki szívesen vesz fel leggingset, az persze hordja bátran. Akármilyen szűk is az a farmer, nem követi úgy az ember vonalait, mint a leggings, nem mutat meg annyira mindent. Oké, nem harisnya, bár láttam már olyat, aki konkrétan vastagabb harisnyát vett fel pólóval - hátul két csíkban varrt fajtát.

      Törlés
    3. Na az merész lehetett!!! :))) Én azon is jót kacagok, mikor vékony a leggings anyaga és látom a 17 éves lányokon milyen szivecskés bugyi van.

      Törlés