csütörtök, március 1

A jó nagy táskám



Ha a táskám tartalmát még mindig nem mutogatom (bár erősen gondolkodom rajta!), most táskával fotózott a férjem. Ezt a darabot nem hirtelen felindulásból shoppingoltam (ami ritkaság nálam), hanem vagy kétszer is megnézegettem az üzletben, mielőtt rászántam magam a vásárlásra.
Jó nagy darab, nagyon sok minden belefér...aminek a hátránya, hogy jól teli is pakolom. Még egy hiányossága, hogy a bringa első kosarába nem fér bele, így hátra kell pakolnom, és félek, hogy valaki kikapja.  Amúgy kb. úgy néz ki, mint egy orvosi táska, nem? 
A szerelésemről még annyit, hogy egyre jobban szeretem a zakókat. Évekig csak csini eseményekre hordtam, most meg már van 2 db is, amit hétköznapra hordok. Az igazán nagy álmom valami élénk színű zakó tavaszra. Pirosról vagy zöldről álmodozom!
Hétvégét Pécsen fogom tölteni, ahol megyek akedvenc turimba is. Hátha ott ráakadok egyre!
Igyekszem sok képet hozni a pécsi hétvégéről, ok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése