csütörtök, március 29

A napra lehet nézni...vagy mégsem?

Már látom, hogy vagy árnyékban fotózkodunk innentől kezdve, vagy a csodás napszemüveg készletemet is megismerhetitek. Mert a "drágám állj oda, ott szépen rádsüt a nap" megoldás ezt a hunyorgó fejet eredményezi. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem nagyon zavar a nap. Hál' Istennek anyum is nagyon napérzékeny, így gyerekkoromtól napszemüvegben közlekedtem, így valamivel kevesebb ráncom van a szemem körül. És nagyon örülök, hogy mostanság iszonyú napszemüveg divat van. Szeretem őket!
A szettemből most a pöttsös blúzt emelném ki, amire régóta vágytam, és persze a turkálóban akadtam rá fillérekért. Úgy látom, hogy a pöttyös megint próbálkozik a divat középpontjába kerülni. Lehet, hogy idén sikerül neki? Én most nagyon szeretem, és ennek a blúznak nagyon megörültem.


A karkötőt én csináltam, és már régebben megvolt. Milyen jó, hogy lett egy blúzom hozzá! jipííí!!!!

Ezt a cipőmet egyszer majdnem kiselejteztem. Úgy örülök, hogy mégsem tettem meg! :)

3 megjegyzés:

  1. Ez egy szuper csini szett, extrán jól nézel ki benne. :)
    A napszemüveg készletet is szívesen látjuk ám! :)

    A cipőről: nem ez az első, ami rajtad irtóra tetszik, viszont az üzletben le sem venném a polcról. Picit másként fogok ezentúl keresgélni. Kitárul a világ! :)

    (Szerintem, állj a napnak háttal, s vakuval fotózzatok. Így napszemüveg nélkül sem bántja a nap olyan erősen a szemed.)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon elegáns ezzel a fekete-fehér pöttyössel! És irtó ügyes vagy, hogy ilyen táskavarró-tehetséged van!

    VálaszTörlés