szerda, március 21

Ó kapitány! Kapitányom!



A férjem magyar tanár. Abból a klasszikus fajtából való, akit nyugodt szívvel elküldenék bármelyik angol magániskolába. Anno, a hivatalos eljegyzésünkün egy Shakespeare idézettel kérte mega kezem. Kicsit olyan, minth a a Holt költők társaságából lépett volna ki. Hát ő az én Kapitányom! :)
Mindez csak onnan jutott eszembe, hogy tegnap matrózos szettben voltam, és a fotózáshoz a színházi látcsővel kukkoltam a kutyasétáltatókat. (Nem, nem egy láp mellett lakunk, csak az üveg koszos!)
Annyira felültem volna egy hajóra ebben a szettben, de egy sem jött felénk. A szoknyát legutóbbi pécsi turkálós körutamon lőttem, és nagyon büszke vagyok rá, mert egy igazán márkás darab: Tomy Hilfinger. Ja és a táskáról is ejtenék néhány szót. Nem vagyok őrizgetős típus. Nagyon sűrűn selejtezek, ritka a régi darab a ruha- és kelléktáramban. Mégis, ez a táska kb. 10 éves. Anno megláttam a kirakatban, és fél havi fizetésemet adtam érte a Váci utcában. Azóta volt egy időszak, mikor annyira nem volt divatos, de most újra nagyon menő, és sokan irigylik is tőlem. :)




2 megjegyzés:

  1. Ez a szett úgy tuti, ahogy van!!! Igazán tetszik, kedvet is kaptam a csíkoshoz, pedig már hónapok óta "képtelen" vagyok dönteni. :)

    A táska tényleg szuper.

    Én imádom a Holt Költők Társasága c. filmet. :)

    És még mindig annyira örülök, hogy rátaláltam a blogodra!!!
    Gondolkodtam, mi is az, ami miatt (is) olyan élvezetes olvasgatni. Csupa derű az egész! Ez pedig ma nagyon kell!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyik selejtezős pillanatban majd szólj, szívesen selejtezek a cuccaid között;).
    Viccet félretéve, nagyon tuti kis szett lett. Én nem mertem volna a csíkos felsőhöz csíkos cipőt húzni, kicsit soknak éreztem volna és láss csodát, tényleg nagyon jó!

    Ps: És így látatlanban is imádom a férjed - különösen a Shakespeare-idézetért.... persze csak a sajátom után.

    VálaszTörlés