hétfő, március 5

Pécsi szett

Tegnap ebéd után dacolva az elemekkel elmentünk sétálni a városba. Az elemek nem időjárásiak voltak, hanem a hasunk, ami az ágy felé húzott! Én nagyon örültem, hogy nem az ebéd utáni bumbikálást választottuk. Mázlista voltam, mert én este a kocsiban aludhattam hazáig! Férjem meg régi Kispál és U2 lemezeket hallgatott, és énekelt! :) Jó hangja van! :)


A dzseki, ami rajtam van az új szerzemény! Cukker, nem? Hallani akarom, hogy kár lett volna otthagyni, mert nagyon vaciláltam rajta, hogy megvegyem-e???


3 megjegyzés:

  1. Hm, vasárnapi séta! Én is iszonyú lusta vagyok elindulni, de ha mégis sikerül, akkor ooolyan jó érzés!
    Egyébként meg: kár lett volna otthagyni ezt a dzsekit!:) Főleg a színe tetszik, perpill ilyen a körmöm:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nekem is van ilyen színû körömlakkom! Majd egyszer mutatom! :D Akkor körömlaktesók vagyunk?

      Törlés
    2. Remélem, egy nap még dzsekitesók is leszünk, bevállalak:D.

      Törlés