csütörtök, április 5

Sportosan

{ruha: terrananova | öv: turkáló | top: reserved | cipő: ázsia center | leggings: calzedonia}

Azt a címet is adhattam volna a bejegyzésnak, hogy két fehét kutya. Na hol is van a másik fehér kutya? :) Na de végül is sportosan lett a bejegyzés címe, mert Bius sportosfrizurát kapott, én meg az előző napi cipőt kiheverve sportcipőbe bújtam. Igen, az újba, amit én festettem.
Tegnapi szettem élőben megint jobban nézett ki. Most visszanézve olyan, mint egy kicsit trendibb takarítós szett. No de így tanul az ember lánya! :)
Jelentem a héten voltam már kétszer futni, és egyszer hasaztam is. Várom a dícséreteket! :)
Bár a férjemmel megegyeztünk, hogy a szánalmas futásunkat egyszerűen csak döccörgésnek hívjuk egy darabig.



1 megjegyzés:

  1. Hajrá Annaaaa! :) Én hónapok óta csak tervezgetem, h itthon fogok picit tornázni, de persze semmit se léptem az ügy érdekében. (Jó, azzal mentegetem magam, h most télen volt először 5 éve, h nem pakoltam magamra több kilónyi zsírréteget, nem is értem, hogyan nem.)
    A cipőd tetszik a legjobban, olyan szerencse, h sikerült egy teljesen márkajelzés nélkülire lelned! ;)

    VálaszTörlés