szerda, április 4

Üzletasszonyos

{ruha: turkáló | öv: jeans club | táska: esprit | cipő: deicmann | harisnya: calzedonia}

"Hú milyen üzletasszonyos vagy!"  ezekkel a szavakkal köszöntött reggel a drága férjem, aki tavaszi szünetel otthon, és pizsiben kócosan végigmért. Kérdeztem, hogy ez jó vagy rossz? Mire a válasz: hát olyan üzletasszonyos. Na hát jó vagy nem jó, de ez volt a tegnapi szettem. A lábam kicsit elfáradt estére a magassarkúban, de élveztem. Igazán nőcisnek éreztem magam. Persze látom, hogy pár évvel és pár kilóval ezelőtt egy fokkal jobban állt ez a ruci...de esküszöm, rajta vagyok a dolgon! Csak hát anyukám megsütötte nekem a kedvenc sütimet. de sikeresen elpustítottam, mostantól nincs édesség! :)



2 megjegyzés:

  1. Nekem való összeállítás, ezek a kedvenc színeim (tél típusnak való)!:-)Csinos vagy benne!

    Glória

    VálaszTörlés
  2. Csini vagy!
    Sztem a megjegyzése az Uradnak csakis pozitív irányba mutatott...:)

    VálaszTörlés