csütörtök, május 17

Mikor egy táskavarró táskát vesz!


Két ok lehet, hogy én táskát vegyek. Az egyik ok az, mikor én nem tudom elkészíteni magamnak (mert bonyolult a szerkezete, vagy bőrből van), illetve ha olyan ötletet látok, amit azzal jutalmazom, hogy nem másolom le magamnak, hanem megtisztelem a készítőit a vásárlásommal. (Ezen okból van meg Kovács Ákos összes lemeze eredetiben!)

Egy kedves olvasóm ajánlott nekem egy táskát, hogy jobbkedvem legyen, és tényleg rögtön vigyorogtam, mikor megláttam.



Íme amit a lányok (akik a táskákat készítik) elmondanak a táskákról:

A KlassDSignos lányok, Kata és Nóri nagy örömmel értesítünk Titeket, hogy új projektbe kezdtünk: Elkészültek a KlassDSign Tote Bags kollekció első darabjai egyedi készítésű, 100% környezetbarát, magyar kivitelezésű vászontáskák.
Egyszerre letisztult, de sokoldalú, divatos, praktikus és környezetbarát kiegészítők, amiket mi is szeretünk használni és viselni, mert a ruhatárunk legtöbb darabjának szuper kelléke.
A KlassDSign Tote Bags táskák környezettudatosak, szerettel készültek, mindenki számára elérhetőek és olyan üzenetük van, amiben mi is hiszünk. Híres művészek mondásaiból válogattunk azoknak a lányoknak, akik kíváncsiak, nyitottak, szeretnek szeretni, szeretik és tudják, hogy van választásuk.
Szeretjük a táskáinkat, mert:
-KlassDSign termékek
-A készítés minden fázisánál jelen voltunk és ellenőriztük a minőséget
- Jó kedvvel és szuper emberek segítségével készültek
-100% környezetbarát
- Magyar tervezésű és kivitelezésű
- Az üzenet az egyéniséghez választható
-A patentnak köszönhetően öt különböző színű masni variálható
-mosható (a masni eltávolításával)



Böngésszétek a lányok oldalát, mert sok kreatív dologra akadhattok!

Jelenleg a fentebb látható két felirat, és 5 színű masni közül lehet választani.

A lányok tervezik a kollekció bővítését.



Fontos információ: most először a nagyközönség előtt a Májusi DesignPlaccon fogják, személyesen bemutatni és árulni a termékeiket.

Érdemes lesz kinézni és megnézni őket!



És akkor lehet tippelni, hogy én melyiket rendeltem meg, és milyen masnival! :))))

5 megjegyzés:

  1. Akkor találkozunk a DesignPlaccon? Neked melyik idézet tetszik?
    Én a következőn gondolkodom: "A girl should be 2 things classy and fabulous" természetesen cserélhető masnival!
    SZERELMES VAGYOK EBBE AZ ÖTLETBE ÉS A TÁSKÁBA! Annyira jó, hogy én is tudtam neked talán segíteni!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a design placra nem tudok kimenni mert más programom lesz!
      Ja holnap elárulom melyiket rendeltem...hátha lesz olyan aki ma még tippel!

      Törlés
  2. Tetszenek a tatyók nagyon, és valószinüleg én is beszerzek egyet. Köszi az ötletet!

    Én is arra tippelek, amire cinnamon. :)

    Különösen tetszett, amit arról írtál, hogy akit kedvelsz, annak a termékét megvásárolod, mert megtiszteled ezzel.
    Én is így vagyok zene, film, bármi terén. Számomra ez sokat jelent. :)

    VálaszTörlés
  3. NYertetek! AZT rendeltem! :D És egy fekete és egy pink masnit kértem hozzá! :)

    VálaszTörlés
  4. Coco is büszke lenne Rád! Jó választás! :)

    VálaszTörlés