szerda, május 30

Pöttyös rohangálós

{cipő: converse | farmer: promod | póló: turkáló}
Imádom a hosszú hétvégéket, de az utána lévő csonka heteket nem. Mert annyira összezavar, hogy akkor hét eleje van, de nem hétfő...akkor mi van? Ilyenkor egy nap akár tízszer is elfelejtem, hogy hol is vagyok az életem kis idősíkján. Tegnap pl. a kis szépség programom alapján kifestettem a körmöm (hétfő szerint) és ma jöttem rá, hogy tegnap kedd volt. Ja és tegnap reggel kellett volna mennem vérvételre, de teljesen elfelejtettem. Na akkor ma telefonálgathatok! :)
Amúgy tegnap jött anyum, és elszaladtunk az Ázsia Centerbe, ahol anyum több cipőt vett, mint én! És azt mondta, hogy menjünk, mert vesz mindjárt még kettőt! :))) Így átmentünk a B szárnyba, és mosópor és öblítő hegyeket vettünk.
Mindehez a rohangálós tegnapi naphoz (ami KEDD volt, ha valaki nem tudná!!!) ezt a cuki pöttyös felsőt vettem fel. Ez a kötött felső pont jó az ilyen se hideg se meleg időkre.
Legközelebb szoknyával szeretném majd felvenni, mert olyan kis helyesen csinos a szabása, hogy egy szoknya jobban kiemelné. :)

1 megjegyzés:

  1. Ezek a rövid hetek engem is megkavarnak - bár én szeretem :) A kedd már eleve olyan hétfős, ráébredős, hogy dolgozni kellene. Aztán hipp-hopp jön a péntek.

    A kötött rövid ujjúakkal gondban voltam eddig, hogy mikor jó (nyáron meleg, télen meg hosszú ujjút hordanék), de most már látom, hogy ilyen átmeneti időszakban :)

    VálaszTörlés