hétfő, május 7

Tomb (Anna) Reider :)

{cipő: deichmann | nadrág: orsay | póló: f&f | ing: turkáló}

Mindenkitől elnézést kérek, hogy hétvégén nem jelentkeztem, de nagyon sűrű volt a programom.
Mindenek előtt szombat délelőtt elmentünk barátnőmmel a turiba. Pénteken új árukészlettel nyitott a Háda...szóval nagyon ütős volt. Én még soha nem voltam úgy ebben a turiban, hogy ilyen tömeg legyen. Szó szerint ölték egymást az emberek a ruhákért. Miután a a fél vesénket kiverték, összeszedtünk jó sok ruhát, és vígan evickéltünk a gyerekosztály próbafülkéihez. (A többi próbafülkénél kilóméteres sorok álltak) Nagyon megdöbbentünk, mert a gyerekosztályon is kígyózott a sor.
Ekkor jött a nagy ötlet: ahol a lakástextilek vannak, az egyik kordon kicsit kintebb van a faltól. Azt letakartam két paplanhuzattal, és mondtam a barátnőmnek: na itt a próbafülkénk. A felpróbált ruhákkal vagy a cipőosztályon lévő tükörhöz szaladtunk, vagy a telefonnal néztük...legvégső esetben meg hallgattunk a másikra. Micsoda bizalomépítő program! :)
Nagyon cuki cuccokat vettünk, semmit nem bántam meg! Viszont annyira elfáradtunk, hogy alig vártuk, hogy ebédelhessünk! :)
Szombat délután férjemmel kocsiba ültünk, és elmentünk Egerbe, ahol az unokahúgomnak és a vőlegényének lány- és legénybúcsúja volt együtt... sok pálinkával. Azt hiszem öregszem, mert már nem bírom a nagy ivászatot. :)))
Vasárnap hazajöttünk, és délután próbáltam utolérni magam Postbook rendelésekkel és házi teendőkkel. (mostam!!!!!!)
A kép vasárnap reggel Egerben készült, ahol le kellett mosnunk a kocsinkat, mert egy fa alá parkoltunk, ahol egy komlet madárcsalád elcsaphatta a hasát, mert szó szerint beterítették a kocsinkat. 
Én nő létemre imádom a férfias kütyüket, és mindenképp szerettem volna egy ilyen fotót! :))))

2 megjegyzés:

  1. A tomp reider a tomb raiderre hajaz? Mert akkor nekem előbbi kimaradt, de az utóbbi nagyon tetszett!

    VálaszTörlés