csütörtök, május 10

Újabb rucika


Na ez már sokkal jobban áll, ugye?
Nekem sokkal jobban tetszik, még akkor is, ha nem túl kényelmes! :) Az ilyen átkötős ruhákkal az a bajom, hogy ahhoz, hogy jól álljon, iszonytatóan meg kell szorítanom. Így kb. dél felé már az összes levegő megszorul a melleimben! :D
Na de beszél inkább a táskámról. Ez a kedvenc nyári táskám. Anyum kötötte, és én díszítettem ki. A színe és a mintája miatt minden nyári cuccomhoz megy. Egy baj van vele. Kb. hetente mosom, így kicsit kezd összezuhanni...de majd csinálunk egy újabbat! :))))

7 megjegyzés:

  1. Nah ez a jó ruci, nagyon csini voltál! :)
    Tetszik a színe, mintája, szabása, nagyon jól is áll.
    A fehér táska dilemmája ismert, nekem mondjuk csak 1 van, a pasitól kaptam és nem is fehér, drapp (bár nem érzem a különbséget, ez is baromira koszolódik), de nehéz vele az élet. Ráadásul azon nyomat is van, ami ugye erőteljesen kopik, szóval én tavaly már nem is hordtam, sajnálom mosni. :(

    VálaszTörlés
  2. Leírom, ami először eszembe jutott: hűűűű de dögös! Ez a ruha nagyon jól áll, kiemeli a kiemelnivalót, de diszkréten, mert olyan hosszú, hogy csak egy részt hangsúlyoz. És a lábbeli is csodás, meg az is, hogy nem vettél fel hozzá hangsúlyos ékszereket.

    VálaszTörlés
  3. Gondoltam, hogy ez ruci már tetszeni fog nektek! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll! Munkahelyre is felveszed?

    VálaszTörlés
  5. Felveszem? Ciki? Bár legközelebre a mell részhez kell valami patentot, vagy milton kapcsot varrnom, mert ahogy ültem, szétbukott! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!először is naggyon csinos vagy ebben a ruciban,annnyira jól áll!!!
    Másodszor is csak annyi hogy, megkérdezhetném hogy ázsia centeren belül merre és mennyiért vetted ezt a szupi szandit? mert kb egy hónapja ilyet hajkurászok mindenütt eddig sikertelenül:(
    köszi szépen :)

    VálaszTörlés