kedd, június 12

Csigaidő

{cipő: converse | leggings: calzedonia | táska: good price | póló: reserved | blézer: h&m}
Tegnap reggel vele találkoztam útközben:
Együtt bandukolzunk az esőben dolgozni. Ő kicsit későbbre jár, így sajnos nem tudtunk együtt menni. :) Amúgy nagyon jól esett a gyalog munkába menés. Teljesen feldobottan értem be. (Vajon csiga úrfi is beért...hmmm???) Hazafelé már napsütésben trappoltam haza, és megálltam a zöldségesnél és vettem meggyet. Most épp azt nyammogom, miközben itt irogatok. Nyamm...
Tegnap megint tengerészes szettben nyomtam. Meg blézerben, amire kb. egy éve kattantam rá. Nem tudom meddig tart ez a szerelem, de most nagyon szeretnék egy piros vagy pink színűt is. De az üzletekben annyira horror áron vannak (8-10 ezer), hogy reménykedem, hogy kifogok a turiban egyet. 
Várom a férjemet és közben kommenteket olvasok! :D
Lebuktam! :)
Új nyakláncom by borsdesign
www.borsdesign.hu
Ezt a cuki nyakláncot vasárnap vettem a Wampon. Én választhattam ki, hogy mi figyegjen alul. Ez a cuki kis körte annyira megtetszett, hogy őt választottam. Kb. kismillió nyakláncom van, de még mindig el tudok csábulni! Ti milyen kiegészítőt vettetek legutoljára?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése