csütörtök, június 14

Csíkos lebernyeg

{cipő: deichmann | leggings: calzedonia | táska: good price | szoknya és felső: turkáló | lánc: eve}
 Vagy hogyan lehet definiálni ezt a felsőt? Hmmm??? Végül is mindegy, a lényeg hogy szerintem szuper színei vannak, és még kényelmes is. Mikor a turiban leakasztottam, még én is furinak találtam, hogy egyáltalán mi ez, és úristen hogy fog ez kinézni rajtam??? De aztán azt éreztem, hogy fel kell próbálnom. És jól tettem. Szerintem egy jó kis darab, nemde?
Ja és lila! És tetszik! lehet, hogy újra szeretni fogom a lilát?
És milyen jól megy Évi lánca a felsőmhöz!!!!

Azt hiszem iszonyú sok kérdőjelet használtam ma, vagy nem?????? :))))

1 megjegyzés:

  1. Most nekem is lila korszakom van :) Ez a nyaklánc nagyon jó, a felsőben meg épp annyi a lila, hogy nem túl sok. Szóval hogy jó, azt próbálom leírni.

    VálaszTörlés