hétfő, június 11

Így Wampoltam én

{cipő: ázsia center | ruha: turkáló}
 Jól le is égtem. Na meg meg is áztunk, és valójában katasztrófa volt a vasárnapom. Pedig olyan cuki ez a ruha, hogy ebben azt gondoltam nem érhet semmi baj. De sajnos nagyon keveset árultunk, megáztunk, fájt a hasam és este nem tudtam elaludni. Szóval ma reggel úgy döntöttem, hogy nem ülök kocsiba, inkább ernyőt fogok, és besétálok. Útközben átgondoltam a dolgokat, anyummal is beszélten telefonon, és most már és annyira pozitívan állok, az élethez, hogy el sem hiszem!  Erőt vettem magamon, és igenis lerázom magamról a tegnapot, és szombati lendületemhez térek vissza. Szombaton ugyanis a kánikula ellenére annyira aktív voltam! Képzeljétek, az összes szekrényemben, és összes fiókos komódban rendet raktam. Nemcsak kipakolta, és kitöröltem a fiókokat és szépen összehajtva visszatettem a ruhákat, hanem a kétes darabokat felpróbáltam, és ami reménytelenül kicsi volt, kiselejteztem. Jajj volt olyan darab, ahol majdnem sírtam. Képzeljétek még a férjemet is rávettem, hogy a pólóit válogassa át. Mert hát – ahogy ő fogalmazott – párat ő is kinőtt!!! Hát ja...széltében.. :)

Férjem kalapjában takarófólia alatt...szép az élet tadammm!!!!

2 megjegyzés:

  1. Pedig ez a ruha olyan vidám! Azaz... ezek szerint csak a ruha volt adott a jókedvhez, más nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent összevetve nem volt olyan katasztrófa nap... De azért nem kérem még egyszer. :D

      Törlés