vasárnap, június 10

Mert kértétek


Kértétek, hogy mutassam meg jobban a türkiz táskámat, és én megigértem, hogy hozok róla képeket és leírást. Tulajdonképpen először a pöttyös készült el, méghozzá még télen, mikor is vettem egy nagyon furi színű kabátot. Első ránézésre középbarna a kabát, de ha fény esik rá, van egy kis bordóslila beütése. Ezért gondoltam olyan táska tuti lenne hozzá, ami barna, de van egy kis rózsaszín is benne. Ezért lett ilyen. :) A türkiz történetéhez annyit, hogy imádtam a türkiz barna összeállítást télen és kora tavasszal, így kellett ezekhez a szettekhez egy táska. A mintája pedig egy ideje nagyon piszkálja a fantáziám. Mivel kiadványszerkesztéssel foglalkozom, ez a tapéta (damask) minta több általam szerkesztett dokumentumban is feltűnik mostanság. De imádnám ezt a mintár díszpárnakét, vagy fotel huzatként...jajj ebbe nem szabad belegondolnom! Kanyarodjunk vissza a táskához!
A szabása nagyon egyszerű, de nagyszerű. Több táskának az ötleteit szedtem össze (pl. a valamennyire rejtett külső zseb, az egész táskán végigvonuló fül), és miután már hónapok óta használom, megállapítható, hogy nagyon jól sikerült darab. Viszonylag tágas (28x38x10 cm), így akár olyanoknak is ajánlom, akik még füzeteket, könyveket visznek magukkal. De belefér egy normál méretű laptop is, egy plusz pulcsi, esernyő, esőkapbát, az ebéd, illetve sok női dolog. Mivel én brinyóval járok, jobban szeretem az ilyen hosszúkás szabású tatyikat, mert ezeket a kosárban jobban el tudom helyezni. A külső rejtett zseben kívül van egy belső zsebe is (kulcsoknak, mobilnak, zsepinek), felül pedig egy mágneszárral záródik.

Ha van köztetek olyan, akinek a bejegyzés nem volt elég a táskáról, hanem szeretne magának, az írjon nekem mailt (ganna76 kukac gmail.com), mert szívesen elkészítem a táskát másnak is 4900 Ft-ért.  Tervezz magadnak egyedi táskát! Írd le milyen színben, milyen kombinációban kéred, én meg küldök anyagmintákat. :)

3 megjegyzés:

  1. Anna, szuperjó ez a táska! És csak ámulok, hogy milyen ügyes vagy.

    Mivel nincs varrógépem, kézzel nem ugarnék neki egy ilyen nagy feladatnak. Inkább csak húzok egy strigulát a "miért gyűjtsek varrógépre" mellé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlok egy szupi kis csapatot neked: www.varrovilag.hu
      Egy szimpatikus pár (nem tudom, hogy férj és feleség, vagy tesók) csinálja. Ha bemész hozzájuk, és elmondod, hogy te tök kezdő vagy, valami olcsó nuló gépet szeretnél, akkor szerintem tudnak segíteni!

      Törlés
    2. Köszi! Igazság szerint a nagyi singerére pályázom, csak még nem dobtam be az ötletet. 89 körül már óvatosnak kell lenni, nehogy félreértse.

      Törlés