csütörtök, június 28

Szedett vedett

{fülbevaló: mácsár andi | blúz: turkáló | nadrág: kínai | papucs: tesco | táska: sk}
Mikor a kis nyilas képet készítettem a tegnapi szettemről, akkor vettem észre, hogy te atyaúristen mennyire szedett vedett a szerkóm. Turkálós blúz, kínai boltos naci és tescos papucs....nagyon minimál! :D Erről eszembe jutott egy kérdés, amit magamnak is feltettem, hogy mi volt az a ruhadarabom, ami ár-érték arányban a legviccesebb. Azt hiszem a csini szatén fekete kisestélyim a legmenőbb, amit 3500 Ft-ért vettem leértékelésen. De van egy fekete pamutruhám (az operában abban voltam), amit azt hiszem 500 Ft-ért vettem. Ja és egyik sem turis! :) Még mielőtt valaki azt gondolná, hogy, hú ez a csaj tud spórolni, annak elárulom, vettem én 40 ezerért táskát!
Na szóval, ti mit vettetek hiper olcsón, és nagyon kedvenc darab lett belőle?

És akkor még pár részletkép:
Kedvenc baglyos fülbevaló
Első táskáim egyike. Ez a táska készült az Ég velünk! című film alapján! :D

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs abban semmi ciki, ha olcsón , turiban, leértékelésen, öröklés révén stb. talál valaki valami kincset. Nekem a 40 ezres táska cikisebb...bocsi, soha az életben nem adnék ki ennyi pénzt táskára, cipőre...

    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát már én sem adnék...de volt, hogy sokat dolgoztam..szingli voltam, és ezzel tettem boldoggá magam.

      Törlés
  2. Én azt gondolom, hogy bármennyibe is kerül valami, de ha használod és hordod és pláne ha még szereted is (ez az első kettő után biztosan így van) és meg tudtad venni, akkor megérte. Az a kidobott pénz és a drága, ami bármennyibe kerüljön is nem használt és hordott darab. És ilyenekre is elég sok pénzt ki lehet azért adni, mert sokszor pár ezerből pikk-pakk lehet 40....
    Mikor írsz a baglyokhoz fűződő különleges kapcsolatodról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs különleges kapcsolat....egyszer csak megleptek! :D

      Törlés