vasárnap, július 1

És megint: ÚJ TÁSKA

{póló: f&f  | szoknya: terranova | papucs: auchan | táska: sk}
 Nem bírtam magammal, és amikor amerikából anyagot rendeltem a Postbookoknak, rendeltem pár anyagot személyes használatra. Természetesen táskáknak. :) Ez a vicces tulipános az egyik!
Holnap szerintem mutatom a másikat is, ok?
Amúgy még a szoknyámról mesélnék. Két éve vettem egy leértékelésen 590 Ft-ért. A családom komplett hülyének nézett, hogy megvettem, mert szerintük senki nem hord ilyen szoknyát. Erre tessék! A hímzett szoknya (és minden más) olyan divatos lett, hogy menő lett a szoknyám. :)
Imádom az ilyen 590 Ft-os megérzéseimet! :)

Szoknya és táska közelebbről

6 megjegyzés:

  1. Csinos, és a táska is aranyos:)))
    Kérnénk egy varrós tutoriált, kipróbálnám szivesen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha legközelebb ilyet varrok, fotózom a részleteket! :D OK?

      Törlés
    2. ok, én is, már rég szeretném kipróbálni. Varrógépen, anyagom már van, csak idő, és valami kis tudás kellene, de nagyon.

      Törlés
  2. Nagyon vidám táska! Jól látom hogy van már saját emblémád is (táska oldalán)?
    Nagyon jó ez a szoknya! Ha nem lenne divat, akkor is jól nézne ki a hímzett mintával!

    VálaszTörlés