hétfő, július 2

Hurrá nyaralunk!

{kalap: bijou brigitte | szoknya: turkáló | szoknya: turkáló | papucs: ázsia center}
 Igen-igen! Tegnap egész nap bőröndöt pakoltunk...majd este lementünk a Balatonra! Természetesen 12-szer több dolgot pakoltam be, mint a férjem, illetve mint amennyire tényleg szükségem lesz. Miért van az, hogy a pasik nem pakolnak sok dolgot, és mégis elég nekik minden? Pfff...
Remélem ilyen szép marad az idő, és csokibarnán jövök vissza, kipihenve, és mind a három rejtvényújságot megfejtve és mint a négy könyvet elolvasva. :D
Minden nap más színű körmöt fogok festeni magamnak, és lesz időm minden este mindenemet a megfelelő krémmel bekenni....na itt ért a kezem a bilibe. Fanatikus vagyok és a futócipőmet is bepekoltam! :) Igyekszem minden másnap futni...szurkoljatok!
Csak a felső hátmegoldását mutatom...nem fordítottam hátat nektek!
Igyekszem a fagyizó Wifi rendszerét kihasználva minden nap jeletkezni! OK?

4 megjegyzés:

  1. Jól áll ez az összeállítás! Jó pihenést és várjuk a "csokibarna szetteket" is.

    VálaszTörlés
  2. Jó pihenést! Az időben nem fogsz csalódni, kánikula lesz végig ;)

    VálaszTörlés
  3. Jó pihenést!
    Szeretem az ilyen "meglepő" felsőket. Elölről nem annyira extra, na de a háta! :)

    VálaszTörlés