vasárnap, július 8

Kölcsönkért


Nem a ruha, hanem a modell. Nővérem lánya, Lea látható a képen, az új (turizott!!!) rucijában. A modell 170 cm magas, 12 éves és persze sokkal csinosabb nálam, mert velem ellentétben ő minden nap sportol. (No képes is két szelet Nutellás kenyeret reggelizni!) A ruha pedig szerintem nagyon cuki ezzel a házmegoldással.
Még mielőtt komoly rajongótábora lenne, csak vendégszerepel a blogon. Talán pár év múlva átadom neki! OK? :D
Amúgy állítólag ennyi idős koromban így néztem ki. Csak tudnám mikor mentem össze? :))))
Ja és miért nem tudok ilyeneket ugrani? :)))

3 megjegyzés:

  1. Tyűha, ügyes leányzó! Mondjuk azért a fotós sem semmi, hogy így elkapta a pillanatot :)

    Az egyik kis növésű ismerősöm mondta egyszer, hogy magasnak született, csak anyukája kimosta Omo Colorral. Lehet, az évek során Veled is ez történt? :)

    VálaszTörlés
  2. az uccsó kép de jó! :)
    nemrég valakin láttam ugyanezt a ruhát és akkor sem értettem a hátmegoldást, nekem fura és nem tetszik, h a kivágott rész alatt ott "fityeg" némi anyag.

    VálaszTörlés