szombat, július 7

Pedig kivasaltam

{blúz: turkáló | short: orsay | papucs: firenzei piac}
 Mármint a felsőt. De mire fotózásra került a sor megint gyűrött lett. Hát ez van a nyári kis felsőkkel. Mindenesetre én akkor is szeretem a pamutvászon nyári kis blúzokat. Kezdem jobban szeretni, mint a pamut felsőket. Szerintem csinosabbak, nőiesebbek és az izzadság sem látszik annyira rajtuk.
Sajnos kis nyaralásunk a végez közeledik, amitől kicsit szomorúak vagyunk. Nem lesz jó jövő héten az irodában. De ma remélem ti is kijutottatok valami vízpartra, legalább a strandra! Meséljetek ki merre volt ma?

1 megjegyzés:

  1. nyaralásból hazajönni mindig oly szívet facsaró érzés. :(
    én szerdától vasárnapig gyomaendrődon pihiztem a volt fősulis barátokkal. csak ettünk meg fürdőztünk és ettünk és ittunk és bébisintérkedtünk (2 babát is lehoztak), boldogságos volt. és életemben először szuperül gazdálkodtam a ruhákkal, mert minden nap csak egy nyári egyberuhát öltöttem magamra, alig kellett mosni, h nem volt külön póló meg naci/szoknya, melltartó. és nem is öltöztem át többször, max. a háznál is fürdőruciban nyomultam. óóó, de visszamennék! :(

    VálaszTörlés