kedd, július 3

Piroska

{szoknya: turkáló | trikó: pimkie | papucs: auchan | táska: sk}

Tegnap estére sikerült pirosra sülnöm. Pedig tényleg félárnyákban olvasgattam! :) Egy könyvet már majdnem kivégeztem (vicces, angol, nyomozós, egy nap alatt elolvasható ponyva, de nyaraláskor ez a jó kategória) Visszatérve a piroshoz, képzeljétek úgy fogott meg a nap, hogy meglátszik a napszemüvegem szára...folyton hajtogatom, hogy nyár végéig beépül a fejembe a napszemüveg...és tessék, tényleg! :D
És még egyszer visszatérve a pirosra: ezt a trikót imádom! Két éve vettem nyári leárazáson kb. 2000 Ft-ért, de azóta még egy hajszálnyit sem fakult. És annyira jó a színe, ugye? :)
Amúgy tegnap 5 gombóc fagyi volt a vacsim, aminek nagy része az újdonság, az epres túró rudi ízű fagyi volt! Nagyon jó!!! Nyami!!! Ma este csak ilyen ízűt eszem :P

Újabb új táska! Hasonló típusú már készült, ez a kisebb kiadása.
Gyűrű, ami az indulás előtt 10 perccel készült! :D

5 megjegyzés:

  1. Jól passzol a gyűrű színe a virágéhoz :)

    Szeretem az ilyen szabású felsőket nyáron (de lehet, csak az izzadtságfoltot utálom, ami erről általában szerencsére hiányzik). Jól néz ki a szoknyával!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen melegben aki nem izzad, az nem is ember. És szerintem nincs olyan szer, amivel ezt meggátolható. :D
      Továbbá annak a 4 liter víznek valahol ki kell jönnie! :D

      Törlés
  2. Nagyon csini voltál :)

    Jól látom hogy már olvadnak lefele a kilók??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik? Mert mérlegre nem merek állni! :( Félek, hogy nem tetszene a kijelző! :((((

      Törlés
  3. nagyon csini ez a piri szett, jó, h visszalapoztam, így nem maradt ki! asszem a napokban körbelesek a pimkie-ben, most milyen pántos pólók vannak :)

    VálaszTörlés