vasárnap, július 22

Stílusövözet

{top: turkáló | szoknya: reserved | táska: good price | szandál: firenzei piac}
Két stílust ötvöztem pénteken. A tengerészest és szafarit. Ezt a szoknyát még tavasszal, vagy nyár elején vettem. A reservbe volt egy kuponom, hogy egy ruhadarabot hatalmas kedvezménnyel vehetek meg. Járkáltam, de semmi jó nem akadt a kezembe. Ezt a szoknyát végső elkeseredésemben próbáltam fel, és nagyon tetszett hirtelenjében...de aztán hetekig nem vettem fel. Péntek reggel a hajsütés miatt kicsit késésbe kerültem, így gyorsan rohangálva öltöztem fel. (Nagyon filmszerű és plázacicás volt, ahogy rohanva téptem le róla az árcédulát! :))) És egész jó sült el, nem?
Nekem a két stílus ötvözése is tetszik, azt hiszem máskor is felveszem a szoknyát, mert jó és kényelmes!

Újabb EvE ékszer :)

7 megjegyzés:

  1. :)) jót vigyorogtam az árcédulaletépésen, velem ez nem nagyon fordul elő, mert mániákusan mindent kimosok felvétel előtt. tetszik a szoknya-felső párosításod, csini együtt. és mikor láthatjuk a vagány blézert?!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a szett! Igazi nyárias! :)
    Nekem ugyanilyen szoknyám van csak kék színben a Reserved-ből! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú a kék nagyon klasz lehet!!!

      Törlés
    2. Az, és van hozzá majdnem ugyanolyan színű csíkos poló! Tuti tengerészes, habár nem navy kék, hanem kissé türkizes, de én imádom!!!! Szőkéknek meg jól is áll! :)

      Törlés
  3. Szia,

    a hajsütőgetésről tervezel egy bejegyzést? nagyon érdekelne, nekem valahogy soha nem sikerül még megközelítőleg sem ilyen vagányra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálom a férjem rávenni, hogy egyszer fotózza le a sütögetéseimet! OK? És akkor leírom, hogy csinálom!
      Addig ajánlom ezt a blogot, mert a hölgytől sokat lehet tanulni:
      http://www.thesmallthingsblog.com

      Törlés