vasárnap, szeptember 9

A fodrászom

Kép innen
Mint tudjátok pénteken fodrásznál voltam. És míg ott ültem az én drága fodrászomnál eszembe jutott, hogy még nem is meséltem róla. Szóval Lajoskát (El a kezekkel, csak én hívhatom őt így, másnak szigorúan Lali!) 7 éves kora óta ismerem. Alsóban a nővérem, felsőben pedig a sógorom volt az osztályfőnöke. Mikor már egyik rokonom sem tanította, hallottam, hogy fodrásznak ment tanulni. Aztán pár év múlva találkoztam vele a távolsági buszmegállóban ahol mesélte, hogy Magyarország egyik felkapott mesterfodrászánál van gyakorlaton, és egész nyáron divatbemutatókra jár segíteni/tanulni (persze szinte semmi pénzért). Ezután évek teltek el. Aztán olyan tíz évvel ezelőtt az egyik plázában lézengtem egyedül, magam alatt, mikor megláttam egy fodrászszalont. Hívogatóan szép és csillogó szalon, gondoltam most nem egy új ruhával vagy cipővel teszem boldoggá magam, hanem egy új hajjal. Bementem, és megkérdeztem, van-e olyan fodrász, aki egy vágást bevállalna. Szerencsém volt, mert 15-20 perc múlva ráért valaki. Visszamentem, leültem a székbe, ahol egy cuki srác foglalkozott velem. Majd pár perc múlva valaki rám köszönt. Az én leendő fodrászom volt ott. Onnantól ugyanis csak hozzá járok. Lassan a hatodik szalonban van azóta, de én rendületlenül járok utána. Még az esküvőmre is őt hívtam, pedig ugye az Balatonon volt, de nekem ő kellett. Miért vagyok hűséges hozzá? Mert mindig olyan színű és formájú lesz a hajam, amilyet szeretnék. És közben jókat dumálunk a régi emlékeken, megbeszéljük ki hol tart az életben. Szóval nem udvariasan társalgunk, hanem TÉNYLEG beszélgetünk. :) És én nagyon büszke vagyok a fodrászomra, reklámozom is ezerrel mindenkinek. Persze másnak "csak"  egy jó fodrász, míg nekem az a srác, akit a nővérem tanított meg írni és olvasni, és akiből az évek alatt férj, családapa és remek fodrász lett. Ilyen fodrásza biztos nincs senki másnak! :)
Legutóbb ezt varázsolta a hajamból:

Meséljetek ti is a fodrászotokról? Van köztetek olyan, aki szintén régóta jár egyhez? Miért? Bármilyen fodrász sztori érdekel ám! :D

1 megjegyzés:

  1. Szuper a hajad, irtó jól áll!!! :)

    EL is hiszem, számomra olyan a fodrászom, mint egy jó orvos. Sosem mennék máshoz. Ő ismeri a hajam, engem, ami fontos.
    Váltani nem szabad, ha ilyen fodrászra akad az ember. :)

    VálaszTörlés