szombat, szeptember 15

Fuss!

Futónap Pécsen
 Az életedért! Az egészségedért, A szépségedért! A rákgyógyításért! Én ma mindenért futottam. Tulajdonképpen kitaláltam, hogy a futáshoz motiváció kell. Ahogy férjem mondaná, fusson az, akit kergetnek. (Persze azért minden második esetben eljön velem, bár ennek talán a féltés az oka.) Ennél hatásosabb motivációt kerestem, és "ha sokat futsz jobb alakod lesz" valahogy annyira távolinak tűnik, hogy kitaláltam valamit. Részt veszek futóversenyeken, futónapokon. A mai futónap a mai 3 km-erével nagyon jó kezdés volt. 1000 Ft-os nevezéssel a rákgyógyításért adakoztam, és még futottam (futottunk) is!
(Az eseményről bővebben és hivatalosan itt olvashattok)

Megnyitó

 Elmesélem az én szemszögemből. OK? 8-kor keltünk, ami nekem annyira nem esett nehezemre, de férjem, aki nem szeret korán kelni és futni, kicsit nyavalyogva ébredt. Itt köszönöm meg neki, hogy asszisztál a hülyeségeimhez! :) 9-10 között értünk ki a főtérre, ahol nagyon gyorsan tudtunk regisztrálni. Utána volt egy kis útba igazítás és motiválás Vujitv Tvrtko segítségével. A bemelegítést négy olimpikonunk tartotta (Módos Péter - birkozás 3. helyezett, Jakabos Zsuzsanna - úszás 7. helyezett, Pálos Péter paraolimpia asztalitenisz 1. helyezett, Csonka Zsófia - sportlövészet 6. helyezés) Bemelegítés előtt mindenkivel volt egy rövid riport. Pálos Péter hatalmas vastapsot kapott, és sokunknak könny szökött a szemébe, ahogy ezt ő fogadta. Tvrtko kérésére megmutatta az érmét is. Kotorászott a zsebében, és előhúzta. Annyira megható volt!
Bemelegítettünk, ami ránk fért, mert én személy szerint jéggé fagytam. A képen is azért vagyok pufi, mert 4 réteg ruha van rajtam. :) Kb. 2000-en futottunk, így kicsit lassan lehetett haladni. Alföldi lány lévén a kaptatók nagyon nehezemre estek. De lefutottuk, jó volt! A legnagyobb élményem az volt, mikor a cél előtt nem sokkal megelőztem Jakabos Zsuzsit! Így készítettünk is egy képet, ahol most én vagyok a jobb...ha ez nem is látszik! :))) (gondolom ő csak kocogott, míg én beleadtam mindent! )

Fáradtan és boldogan
Az esemény lezárásaként a pécsi származású The Immigrants játszott (Csillag Születikben szerepeltek). Nagyon cuki fiúk (az a jó nevelt, de vagány típus - nagyon bejövős), és ami fontosabb, szerintem nagyon jó zenét játszanak. (Tessék őket lájkolni a Face-en!) És a cuki fiúk még egy kép erejéig engem, hozzájuk képest öreg tyúkot is közrefogtak. Aranyosak voltak!

The Immigrants
Egy szó mint száz: Futni jó! Nagyon jól éreztem magam, és sok ilyenen fogok részt venni még.
A következő futás (remélem) a Spar futás lesz október 7-én! Ki csatlakozik?

1 megjegyzés:

  1. olyan jó olvasni, h ilyen lelkes vagy (és még sokan mások is, szépen virítotok a pólókban! )

    VálaszTörlés