csütörtök, szeptember 20

Lakógyűlés szett

{felső: reserved | blúz: turkáló | farmer: terranova | táska: reserved | cipő: ázsia center}
 Tegnap délután lakógyűlésen voltunk. Kényelmes szettben mentem, mert előre tudtam, hogy hosszan és kényelmetlenül fogok ülni. Így is lett. És persze sokat röhögtünk a férjemmel, mert nálunk a lakógyűlés mindig nagyon vicces szokott lenni. Több ismerősünk – akiknek már előadtuk, hogyan zajlik a gyűlés – külsősként is szeretne ellátogatni. :) A tegnapi is emlékezetes lesz. Unalmasan indult, de komoly pankrációba végződött. Ti jártok lakógyűlésre? Nálatok hogyan zajlik egy ilyen összeröffenés?

2 megjegyzés:

  1. Eddig egyszer voltam, nagyi helyett. Csodás volt... Főleg az okoskodó erőszakos nőci, aki az óóóóriási piros műkörmeivel hadonászva a fejét csapkodta, miért nem haladunk a témában, és mindenkit kiosztott. Többek között a szerinte ért fogyi 80-as bácsit - utána mondjuk néhányan próbálták megértetni vele, hogy azért a bácsival beszélhetne szebben, még akkor is, ha nem érti meg elsőre.

    Tény, kényelmes holmi kell, mert órákig tart a muri - legalábbis az, amin voltam.

    VálaszTörlés
  2. nehéz szavakat találni a lakógyűlésünk definiálására. eddig apukám ment az enyémre is, de idén én merészkedtem oda.
    kezdjük ott, h először rossz közgyűlésen voltam, ám ez rögtön az elején kiderült, hiszen nem szerepeltem a névjegyzékben. aztán rájöttem, h 2 általános van egymás mellett és én a másikba kellene, h legyek.
    fura is volt, hiszen az a tornaterem tele volt emberekkel és kussban ültek és úgy hallgatták a közös képviselő (általam egy pillanatra megszakított monológját). apa nem ilyenekről mesélt.
    aztán rátaláltam a mi kis csoportosulásunkra. 240-en lakunk a házban (3 szektoros paneltorony), voltunk max. 35-en. (mint később kiderült, azért, mert épp gondnokot váltottunk és az egyik pályázó ammelltt, h papíron is gyűjtött ajánlásokat öreg néniktől, de hozott is magával párat, biztos erőfölényének demonstrálása végett...), ebből 5-en voltunk 40 év alattiak, kb. 15 középkorú, a többi 70+-os. Sejtheted, h semmit sem szavaztunk meg, végig ordítozás volt, számlálóbizottsági tag szídása, sejtelmes célozgatás és még sorolhatnám. Persze minimum 2x annyi ideig tart, mint másoknál, mert ugye lassan haladunk. Kiderült, h van azért pár jófej 40-50-60 éves is a házban, illetve egy 30-as párral is sokszor elsutyorogtam a szánalmas beszólásokon, döntéseken. Nem szerettem meg ezt a műfajt és igazából értelme sincs. Mert nem jön el a nagy része (jó, kisebb háznál gondolom arányaiban jobban működik a rendszer, erősíts vagy cáfolj meg, Anna!;)), mert amúgy se fizet közösköltséget (valami 24 milliónyi tartozás van a házban, nem is értem) és a ház fele amúgy is albérlő, aki szarik bele, de a tulaj sem különb. :/
    Van még két másik panellakásunk, azokban is épp ez a helyzet. Szerintem mikor majd mondjuk 20 év múlva Bp. összes paneljét felújították és "szép" színesek, meg korszerűsítve lesznek csak a mi 2 csepeli ill. 1 zuglói házunk lesz szürke és lepusztult. Szép remények.

    VálaszTörlés