kedd, szeptember 25

Takarítónő

{póló: orsay | farmer: terranova | cipő: converse}
 Na akkor most láthattok egy sportos, smink nélküli és nyúzott fejű képet rólam. Így takarítottam a munkahelyen, és otthon is. Nagyon jól haladtam, így a shopba fel is töltöttem pár ruhát. Ez még a töredéke a halomnak, amiket el szeretnék adni, szóval ha még nem találtatok kedvetekre valót, nyugi, hozok még! Sajnos nem végeztem teljesen, szóval ma még folytatnom kell. Amúgy nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én tegnap délután ledőltem egy órára, mert rettentő álmos voltam. A hétvége ütött ki, vagy az időjárás?

1 megjegyzés:

  1. én is szunyóztam tegnap, de én a betegségre fogom (persze előtte elszaladtam a bádisoppba, mert 1+1 akcióban van most 4féle testvajuk, nem tudom, h menynire kedveled/vagy oda a mrákért, ezért a kencetípusért, de inkább megírom, hátha valaki kedvet kap).
    meg ma délelőtt is bealudtam kétszer, de azt a neocitranra fogom! amúgy akkora genyóság, h szabin vagyok, itt a szuper meleg, hnaptól siófokon wellnesszelünk én meg most vagyok taknyos-torokbajos nyafka. nem ér! :/

    de a kérdésedre válaszolok is, naná, h az idő a hibás, front is jött meg minden, persze, h nyomottak vagyunk! ;)

    VálaszTörlés