kedd, október 9

Álmos hétfő

{garbó: turkáló | pulóver: turkáló | farmerszoknyag: turkáló | táska: orsay | cipő: deichmann}
Vasárnap este 5-6 óra felé óriási hangzavarral berobbant a hideg. Nagyon örültem, hogy szombaton (még melegben) előszedtem a csizmáimat, mert így nem estem – annyira – kétségbe. A finom puha pulcsit pedig pénteken turiztam! Teljesen olyan, mint amikkel most teli vannak az üzletek. Mi magunk közt a férjemmel szöszmöszpulcsinak hívjuk az ilyen típusú pulikat. Lényegtelen hogy hívják, az a fontos, hogy nagyon jól melegített tegnap. Délelőtt nélküle megfagytam volna a munkahelyen, mert csak dél körül indították el a fűtést. Otthon pedig este halottam pattogni a radiátorokat. Jó volt, örültünk neki. :) Nálatok már van fűtés?

4 megjegyzés:

  1. Jó ez a szett! Nálunk tegnap kapcsolták be a fűtést, jó hazamenni a meleg lakásba :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a szett, én is épp hasonlót tervezek holnapra.

    VálaszTörlés
  3. csini! :)
    nálunk nincs és szerintem 15-ig nem is indítják be. úgyhogy addig marad a beöltözés (bár most épp bugyiban ülök és nem fázok, de még picit besüt a nap, az imént értem haza és megyek is tova, de úgy érzem, h le kell zuhanyoznom:))

    VálaszTörlés