vasárnap, október 21

I love Ikea

Kincsek az IKEÁból
 
Imádom az Ikeát! Tudtátok? nem is véletlen, hogy az egész lakásunk Ikeás bútorral és kiegészítővel van berendezve. Még a falfestéket is úgy választottam, hogy az áruházban egy berendezett szobának a falszínét kiválasztottam, amit a kedves eladók kinyomoztak nekem, hogy melyik falfesték típus milyen kódszámú festéke. Szóval tényleg fanatikus Ikeás vagyok. :) Egy ideje nem jártam a hőn szeretett áruházamban, de minap küldetést teljesítve (sajnos sikertelenül) betértem. És a Family osztályon kincsekre bukkantam. (Ikea Family kártya díjtalanul kiváltható és számos ragyogó kedvezményre beváltható). Itt megtalálhatjátok milyen klassz Family termékek kaphatók, a képen pedig azt láthatjátok, hogy miket vettem én :) Elárulom, hogy ebből a csoportból egy dolgot vettem magamnak, a többit karácsonyi ajándékba. (Lehet tippelni mit vettem magamnak!)
Aki szeret előre gondolkodni és nem utolsó pillanatban vásárolni karácsonyra, az szerintem nézzen be az Ikába, mert ezek a baglyos cuccok nagy sikert fognak aratni nem csak a kisiskolások, de a felnőttek körében is. 

1 megjegyzés: