csütörtök, október 18

Majd megoldódnak!

{kabátka: turkáló | tunika: orsay | öv: CundA | leggings: calzedonia | cipő: ázsia center}
 A tegnapi szerelésem sokkal jobban néz ki, mint ahogy azt gondoltam. Gyakorlatilag 3 perc alatt készültem el tegnap, és jól bevált szetthez nyúltam. Szeretem az ilyen szetteket, amik nem igényelnek különösebb agyi tevékenységet reggelenként. tegnap ugyanis nem volt agyam. Eljutottam a fáradtság végstádiumához. Ráadásul annyira felhúztak, hogy sírni is tudtam volna! De aztán felszívtam magam, és csináltam mindent tovább. Este pedig elővettem a jól bevált lazítós receptet: 4 teamécses, 1 kád forró víz, 2 pohár, 1 férj és 2 óra beszélgetés. Rég csináltunk ilyet, de most nagyon jól esett. Ma máris szebbnek látom a világot. A problémák meg....? Majd megoldódnak!


1 megjegyzés: