csütörtök, október 4

Olló elől menekült

{ing: turkáló | táska: velencéből | szoknya: reserved | cipő: deichmann}
Hogy ki/mi úszta meg az ollót? Az ingblúzom. Mesélem a sztorit, ok? Időközönként veszek a turkálóban úgy ruhát, hogy az anyagáért dobom a kosárba. Főleg a férfiingeket szeretem, mert nagyon klassz csíkos anyagokhoz jutok így hozzá tulajdonképpen fillérekért. Egy alkalommal a turizás végén leakasztottam 3 férfiinget, aminek tetszett az anyaga. hazaértem, kimostam, majd teregetésnél néztem, hogy ez a rózsaszín milyen kicsi. Ekkor vettem észre, hogy ez női blúz. Megszáradt, felvettem és pont jó volt. Gondoltam párszor felveszem. :) Mondanom sem kell, a kedvencem lett! :D Ugye most már ne szabdaljam fel? Ha megunom, inkább adjam el nektek?

A táskát Velencében vettük férjemmel pár órával a lánykérés után! :D

2 megjegyzés:

  1. Annyira csini szett! Nagyon jól néz ki együtt ez a két szín! Eszedbe ne jusson elszabni!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a szett! Jó blúz, a szoknya, meg a tatyó is :)

    VálaszTörlés