vasárnap, október 14

Tekercsek


Biztos van valami hivatalos neve, ennek a vendégkínáló éteknek, de mi csak tekercsnek hívjuk a férjemmel. Nagyon szeretem, mert pillanatok alatt elkészíthető és nagyon finom. Tulajdonképpen akkor találtam meg az alapreceptet, mikor kerestem, mire lehetne felhasználni a doboz alján maradt fonnyadt rukkolát. Na erre teljesen jó! :)))

Hozzávalók:
leveles tészta, sajt, 1 db tojás
ezen kívül ki mit szeret: rukkola, olívabogyó, szárított paradicsom, sonka, kukorica stb.


Elkészítés:
– Tekerjük szét a leveles tésztát,
– szórjuk meg reszelt sajttal, és amivel még akarjuk,
– tekerjük fel,
– vágjuk 1-2 cm vastag szeletekre,
– sütőpapírral béleljünk ki egy tepsit, 
– tegyük a tepsibe a tekervényeket,
– kenjük meg a tetejét egy felvert tojással
– előmelegített sütőben süssük 10 percig aranybarnára.

És már falatozhatjuk is! Vigyázat: nagyon eteti magát, nehéz abbahagyni, de melegen ne együnk sokat. Mi sajnos hajlamosak vagyunk betegre enni magunkat. :)))


3 megjegyzés:

  1. Hű, ez istenien néz ki!
    Jövő héten nekem is meg kell csinálnom! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon ötletes!Tuti kipróbálom!!!:)

    VálaszTörlés
  3. a leveles tészta a világ nagy találmánya! :) köszi a receptet, nagyon jól hangzik. nekem is figyel vagy 3/4 éve egy tésztacsomag a fagyiban, most már ideje lesz vele valamit kezdeni... de én mindig édes receptre gerjedek rá először. (sima kakaósan is zseniális:))

    VálaszTörlés