szombat, október 13

Vigyázat! Fertőző vagyok!

Vagy ti ezt már tudtátok? Na de most már bizonyítékot is hozok! :) Unokatesóm – Zsuzsi – nyáron felrakott egy képet a facebookra, amin pont olyan ruciban volt, amilyenek nekem is van. Rögtön tudtam, hogy turizta, és a kép alatt elkezdtünk beszélgetni, hogy ő hova jár...stb. "Anna a blogoddal megfertőztél!" írta. :) Kiderült, hogy Zsuzsi még nem járt a kedvenc óriásturimban, a Nagy Lajoson lévő Hádában. Meg is beszéltünk egy napot, ami mindkettőnknek jó volt, és mentünk! Hozzáteszem, hogy Zsuusi varrónő, szóval ami kicsit bő volt neki, azt is simán megvette, mert aztán magára igazította. 4 óriás szatyorral érkezett haza és gyakorlatilag egész télre feltankolt. Ez jó egy hónapja történt, azóta érdeklődtem, hogy mindent magára tudott-e igazítani, minen ruha bevállt neki stb. Minap kaptam tőle egy levelet egy csomó képpel!

"Szia! Küldöm a képeket! Bocsi a kicsit "csöves" hátterünkért de a lépcsőházban volt a legjobb fény!:) Remélem tetszenek a képek! Szerintem jók lettek!
Néhány infó a ruhákról! Almazöld felsőmet kicsit levarrtam elöl mert így jobbnak láttam és kényelmesebbnek! A natúr naci- nahh hát ilyen lett, én nagyon szeretem, holnap is abban megyek dolgozni! a táskám amúgy élőben jobb, de imádom Auchanban vettük!:D A zöld kardigános összeállítás alatt a citromsárga felsőm is Hádás! Kb ennyi infó a ruhákról, nem fotóztunk mindent, de ha lesz időm küldök még! Holnap megyek Hádába szigorúan 1 gatyát venni -20% -os akció lesz!:D
Zsuzsi"


3 megjegyzés:

  1. Háát igen, így történt, és jó volt, és köszi a turis napot is és a blog bejegyzést is!:D És Anna, tegnap nadrágot nem kaptam a Hádában, de egy brutál flitteres szoknyát igen!:D Ma fel is veszem!:D

    VálaszTörlés
  2. Az alsó képen az első nagyon jó. Hamég talál hoza egy hoszú ujjú bluzot és esetleg egy nadrághoz illő csizmát akkor ahidegben is tökéletes lesz.

    VálaszTörlés