csütörtök, december 13

Tökéletes szett

{top: camieau | garbó: ázsia center | szoknya: turkáló | harisnya: calzedonia | csizma: deichmann}
 Most önző dög leszek, és nem kérdezem a véleményeteket. Egyszerűen leszögezem, hogy ez egy nagyon tuti szett. Imádtam tegnap mindent magamon. A hajam is!!!! A felsőt nem rég vettem, és állítólag pizsi felső, de ezt most szerintem felejtsétek el. Én személy szerint egyáltalán nem pizsisnek látom. És annyira jól éreztem magam a magas talpú cipőmben, hogy ma is majdnem magas sarkút vettem, de csak majdnem! :D

2 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy nem kérdezted a véleményünket!
    De ez a szett is szuper! :)
    Pizsit törölte az agyam!
    És a hajadat csak besütötted, vagy vágattál is belőle. Én most talán rövidebbnek látom. Vagy csak "rövidlátó" lettem???
    Ez is biztos pszichológia, mert én terevezm, hogy ma rövidebbre vágatom a hajamat! :)

    VálaszTörlés