szerda, december 12

Wampos kedvencek 2.

Ígértem, hogy hozok még kedvenceket. Hát eljött az idő, hogy hozzam őket! :)

Borsdesign ékszerek


Orsi (borsi) ékszereit nagyon megszerettem. Idáig csak egy karkötőm és egy nyakláncom van tőle, de mindig szemezgetek a dolgaival. Azt hiszem múlt vasárnbap azért nem vettem végül semmit, mert egyszerre mindig 10-15 dolog tetszik. Na de most készíttetek vele egy egyedi nyakláncot. Ha kész lesz mutatom. OK? Amúgy még a bal oldali vitorlás ékszerrel is szemezgetek. De tetszenek a Micky Egeres, baglyos (most tényleg soroljam) dolgai is. És nem utolsó sorban jókat beszélgetünk mindig Orsival. :)))
(Nézzetek szét orsi weboldalán is!)

KlassDSign táskák


Még nyáron egy kedves olvasóm ajánlotta ezeket az idézetes táskákat nekem. Vettem is rögtön egyet. :) Azóta közös játékunk is volt a Postbook oldalo, és sokat kommunikáltunk e-mailben, de eddig sajnos nem találkoztunk. De most vasárnap sikerült (ha csak pár pillanatra is) összefutnunk. A farmer alapú új táskák bőr füllel nagyon  tetszenek. Kár, hogy táskastoppot vezettem be a minap, ugye? :(
(Nézelődjetek a táskák között a lányok weboldalán!)

Mood patentékszerek


Hát őszinte leszek, én erre nagyon rágerjedtem. :)))) Annyira jó dolog. A lényege - ha nem ismernétek - hogy van egy alap (gyűrű, bőr karkötő, vagy nyaklánc) és erre lehet kisebb nagyobb, különböző anyagú (selyem, vászon, bőr, lakk, horgolt, kötött...), színű és formájú behúzott gombokat patentolni. Szerintem az egyik legjobb ajándékötlet, ha valakinek nem túl nagy értékben akartok ajándékot adni. És most megjósolom, hogy hosszú perceket fogtok a standnál tölteni, mert olyan élvezetes a gombok válogatása. Ha megakadtok, csak szóljatok, mert mi mellettük áruljuk a Postbookokat! :)))
(A patent ékszerekkel a facebookon ismerkedhettek meg)

1 megjegyzés:

  1. nekem is van patent gyűrűm, szülinapora kaptam a lányoktól. azóta már vettem hozzá én is gombokat, rettentő mókás dolog.
    és klassdsign táskát vettünk tavaly októberben a kanadába költöző barátnőnknek, nagyon jópofák a táskái.

    VálaszTörlés