csütörtök, január 17

Egy kis színház


Karácsonyra kaptunk két színházjegyet, aminek nagyon örültünk, mert szeretünk színházba járni. Én személy szerint szeretek néha csinibe bújni és kúltúrkodni egyszerre. :) A darab sajnos nem volt jó, de azért jó volt kimozdulni otthonról.
Annyira bánom, hogy a rucimat eredeti formájában nem fotóztam le, de annyit elárulok, hogy hosszabb és bővebb volt, plusz nem volt rajta masni. Mindenesetre még egyszer hozzá kell nyúlnom, mert megállapítom, hogy van ezen még mit szűkíteni. Úgy látszik az újévi fogadalmam kezd látszani? :)
Amúgy eredetileg az éktalpú kiscsizmámmal akartam felvenni, de férjem tanácsára inkább ezt vettem fel. Azt hiszem jó döntés volt, mert az időjárási viszonyok nem kedveznek kicsizmában hosszú gyaloglásnak. :)


XOXO





 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

3 megjegyzés:

  1. Jó a szett! nekem tetszik a fekete és rózsaszín állatminta szerűség és ugye masni! :)
    Milyen darabot láttatok? Amit gondolom nem feltétlenül ajánlasz megnézésre....
    Az újévi fogalomról mikor írsz részletesebben? Csak ha már megvalósult?
    És mintha egyszer ígérted volna a nagy karácsonyi szettet is! Az is jön majd valamikor?

    Amúgy tényleg remek a 2013-as megújulás! Imádom!
    Köszi, hogy vagy nekünk és feldobod a napunkat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit várnék az újévi fogadalom bemutatásával, de ígérem lesz róla szó. Karácsonyi szett is érik. És bocsi a sok késésért. :)
      És örülök, hogy feldobom a napjaidat! :)

      Törlés
  2. szűkítésre fel! -jól látod! ;)
    állatiassága ellenére ez a ruci jobban tetszik, mint a 2-3 napja mutatott felsőd, szóval erre a szettre én is azt mondom, csini voltál benne!
    én is szeretek színházba járni, másfél havonta biztosan el is jutunk, szerencsére az egyik barátnőm sűrűn aktivizálja magát és szervez csoportos programot, de oylkor én is elviszem apát vagy a pasit, csak úgy kettesben. :)

    VálaszTörlés