kedd, január 8

Egy új rovat

 
Az ünnepek alatt sokat gondolkodtam azon, hogy újabb rovatokkal és újabb ötletekkel frissítek kicsit a blogon. Hátha lelkesebben olvassátok és nézegetitek a blogomat. Tulajdonképpen a háttérmunkát szeretném megmutatni, mert sokszor nem tudjátok miért azt a ruhát vettem fel, nem látjátok az apróbb részleteket vagy nem tudjátok, hogy milyen sminkem is volt aznap. Gondoltam ezeket a pontokat kellene kiaknáznom, így az első újdonság rovatomat – az "olyan, mint.." címűt – ezennel el is indítom. Tulajdonképpen egy inspirációs bejegyzésről van szó, mert ugyan valamiféle ösztönnel nyúlok a ruhákhoz (talán ezért is megy jól a turizás), azért néha játszom olyat, hogy rákeresek egy-egy ruhadarabomra, és meglesem, mások mivel vették fel. A mai bejegyzésben a Tchibós pink nadrágomat próbáltam feldobni egy kicsit. Mint az alsó képen láthatjátok nagyon sok inspiráló képet találtam pink nadrággal kapcsolatban. Tulajdonképpen minden színnel jól mutat: sötétkékkel, bézzsel, barnával, szürkével. Jól mutat hozzá a mintás és az egyszínű is. Már számtalan új ötletem van, mivel fogom felvenni a legközelebbi alkalmakkor ezt a nacit. Most a hideg miatt választottam ezt a csíkos felső-blézer kombinációt, mert ez csizmával is jól mutat. de ugyanezt a szettet a csíkos trikómmal és fekete szandival szerintem tavasszal is fel fogom venni. :)


Nektek melyik kombináció tetszik? Jól választottam? És tetszik az új rovat? :)
XOXO
 


8 megjegyzés:

  1. Jó ötlet ez a rovat, tetszik!
    A szetted is, még jobb is zakóval mint a csajon lévő kabáttal. A montázsból...hát, talán az alsó sor elsője.
    Szép napot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a felső sor utolsója is nagyon tetszik! :D

      Törlés
  2. Tetszik az új rovat és tetszik a szerelésed is.

    Ági

    VálaszTörlés
  3. Nekem a te szetted tetszik jobban, inspirációs képek nélkül is így gondolnám, velük meg pláne! ;) :D

    VálaszTörlés
  4. Tetszik az új rovat! És persze a szetted is! :)
    Kösziiiiiiiiiii
    Most már nagyon bánom, hogy én csak fehérben vettem meg ezt a szupi tchibos nadrágot! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El kell kezdened megszeretni a színeket! :D OK?
      Legyen ez az újévi fogadalmad, hogy ha valamiből van színes is, azt veszed meg! OK? :)))

      Törlés
  5. Olyan mint a J's everyday fashion ;-) De nekem bejön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ötlet onnan jött. Csak nála minden nap ez van. Én nem szeretnék minden nap valaki más szerint öltözködni...még ha az jó ötlet is. De azért időközönként lesznek ilyen postok. :D OK?

      Törlés