hétfő, január 21

Gyönyörűséges blúz


Szombaton abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy barátnőmmel 3 órát töltöttünk a kilós Hádában. Ugyanis tartottunk egy shoppingnapot! És persze, hogy a turival kezdtünk. Rengeteg mindent vettünk, (7szatyorral mentünk haza!) de nagyon tuti darabokat fogtunk ki. Például én ezt a gyönyörű blúzt is ott vettem. De vettem gyönyörű plédet, Biusnak fürdőtörölközőt (csak hogy a legfontosabbakat soroljam) kisnadrágot, pulcsit, inget, blúzokat. Mire a kabát-szoknya részhez értünk teljesen ki voltunk purcanva, és hazamentünk. (Hallottuk a tökfőzelék hívogató szavát!) Viszonylag közel lakom a turihoz, de azért 7 teli szatyorral elég paródiaszerű volt a hazautunk. :)
Hogy visszatérjek a szettemre szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy látjátok, hogy egyre többet hordok nadrágokat? Ennek oka az, hogy végre hurkatöltő nélkül is beleférek mindegyikbe, és a nap végére nem érzem azt, hogy: LEVELE! Szóval kilók mennek, én meg nadrágos korszakomat élem. De mivel szerintetek én szoknyás vagyok, ígérem, leszek én még szoknyában! OK?
A blúzomat amúgy tesóm szülinapjára vettem fel, és a családnak nagyon tetszett (aprónépnek is!), egyedül a férjem tette hozzá, hogy kicsit Boney M-es. RA RA RASPUTIN!!!! :)
Sterintetek?
XOXO
 
 
   
 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

1 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik az összeállításod. És kívácsi vagyok az "alakulás" részleteire is!

    VálaszTörlés