péntek, január 11

Irány a 70-es évek


Ezt a ruhát mikor megláttam a turiban (Háda–kilós) nem akartam hinni a szememnek. Most komolyan találok egy ilyen rucit? És más miért nem vette meg? Vagy csak szerintem szenzációs ez a ruha? Mindenesetre szerintem az. tetszik ez a régies fazon, jók a színek, és szenzációsak a kör alakú szegecsek rajta. Egyszerre retro és újszerű. Már az özletben tudtam, hogy mit fogok felvenni hozzá, és azt is, hogy ehhez a szetthez majd egy kicsit be kell sütögetnem a hajam.
Szerintetek jó darab? Ugye érdemes volt megvenni?



És a jókedvhez kaptok egy képsorozatot: Anna fotózkodik – elmegy a táskért (Bius hiányolja)  – Bius próbál egy tripla leszúrt rittbergert csinálni! :)

XOXO



 
A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu
Mácsár Andi ékszer: www.textilekszer.hu

5 megjegyzés:

  1. Szerintem is szuper darab, nagyon mázlista vagy vele! ;) Igazi western hősnőnek tűnsz a szememben (na jó, ők kicsit kevesebbszer sütögettek hajat :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sütögették azok, csak titkolták! :D

      Törlés
  2. Mivel készited a hullámokat? Mert nekem is ilyen hosszú a hajam és nem sikerül göndöriteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima egyszerű hajsütővassal. Készítek egy hogyan készült bejegyzést! OK? :)

      Törlés
    2. Rendben.Nagyon szépen köszönöm elöre is. :)

      Törlés