szombat, január 19

Köröm öröm

 

Jó pár napja rendet tettem a körömlakkjaim közt! Szeretem, mikor egy -egy részét a lakásnak, cuccaimnak rendbe rakom. Szétválogatom, próbálgatom, rendezem. Elég sok lakkom van, most kiselejeteztem párat, de még így is maradt elég. Van olyan, ami évek ott van, de kb. 1-2-szer használtam. Még mindig jó, így most sem dobtam ki, de magamra erőltettem, hogy mostantól használni kell! :D Persze azóta sem kentem ki vele a körmöm, de ígérem, igyekszem.
Most megmutatom nektem, hogy az elmúlt időben milyen körmökkel rohangáltam. :) Elnézést, ha nem minden kép tökéletes, ezt még gyakorolnom kell. Illetve sajnos volt olyan, hogy nem rögtön festés után festettem, így nem annyira szép és csillogós a körmöm. Erre figyelni fogok innentől.
Pár szót írnék a lakkok színéről. A rózsaszín a kedvencem most ebből a négyből. Pont ez a darab a legújabb, talán azért is. Illetve mert annyira különlegesen csillogós és matt egyszerre. Azt hiszem hamarosan újra ezzel fogom kenni a körmöm. A korallpiros lakkot is szeretem. A menta színűvel talán a nyár kedvenc lakkjai voltak. A bordóspiros lakkom Astor márkájú. Megvan már vagy 4-5 éve mégsincs semmi baja. :)
Ti milyen színnel festettétek mostanában a körmötöket?

XOXO


 



2 megjegyzés:

  1. én bő 2 hétig nude színű voltam, most pedig egy lilásbordós orly lakk van rajta, de szombaton nagyon kutyafuttában pingáltam és nem tökéletes, így ma le is szedem, mert már nem szívlelem.

    VálaszTörlés
  2. és juhé a körmös bejegyzéseknek, az uccsó kép csak a nagyon vakus, a többi teljesen rendben van, jóféle! ;)

    VálaszTörlés