vasárnap, január 27

Megújult a shop!


Sikerült kicsit utolérnem magam, aminek az lett a következménye, hogy szelektáltam és fotóztam rucikat. Remélem találtok köztük olyat, ami felkelti az érdeklődéseteket. Szerintem jó darabok, csak azért kaphatjátok meg, mert már nem jók rám, vagy meguntam őket. Amúgy boldog vagyok, hogy tovább tudom őket adni, mert így kicsit tovább velem vannak általatok. Remélem hordjátok az eddig shoippingolt ruháimat is, elégedettek vagytok vele, és most is van kedvetek válogatni.
Tudom, hogy január vége van, és már mindenki nagyon ki van fogyva anyagilag ( jajj ez a január: nagyon hosszú, és nagyon költséges!), de ez ne riasszon titeket el. Nyugodtan érdeklődjetek a méretekről, anyagról bármiről, a végén elteszem a nevetekre, és ha megjön a februári fizu, vihetitek is ruhákat! OK? :)
Akkor válogatásra és nézelődésre fel:

http://anaswardrobe.blogspot.hu/p/anas-shop_27.html

XOXO




PS: Az eddigi képeket és hozzászólásokat töröltem, hogy átláthatóbb legyen a rendszer. (Vagyis a megjegyzések törlése még folyamatban van, de rajta vagyok az ügyön!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése