hétfő, január 14

Régi új üzlet


Mindenek előtt szeretném elmesélni, hogy a családom leszólta a szettemet. Mindenkinek volt vele valami baja. "Fekete leggingsel kellett volna felvenni!" "Nem megy hozzá a piros ékszer!" Jó, de nem áll össze!" Szóval kicsit lelomboztak, de úgy voltam vele, nektek akkor is megmutatom, mert akkor ti is mondtok valamit. Ezek után nyugodtan leszólhatjátok! :)
A felsőt amúgy a szuperszoknyával együtt turiztam, és nekem pont az tetszett benne, ami másnak nem, hogy olyan, mintha állatmintás lenne, de mégsem. És a színei jól kombinálhatóak. :)
És akkor gyorsan kitérek a címre is. Régebben a Forgács utca környékén dolgoztam, és a sarkon lévő Káprázatba (Ma már Káprázat Fresh a neve) sokszor betértem. Mintegy 6-8 éve nem jártam az üzletben, de időbőség miatt szombaton bekukkantottam, és megdöbbentem, hogy mennyire megváltozott. Ezt a bordó leggingset is ott vettem, kb. 2500 ft-ért, ugyanis óriási akció van náluk téli ruhákra. Vannak kicsit csillogós cuccok is, és inkább kis méretek vannak, de akad jó pár klassz cucc is. Én vettem ezt a leggingset, egy pamut blézert (korall rózsaszín ÁÁÁÁ!!!!), egy táskát, agy kendőt és egy karkötőt, és kevesebb mint 10 ezret fizettem! Vannak pufis kabátok (egész csinosak) 2-3 ezerért! Szóval érdemes betérni! :)
Visszatérve a szettemre: tényleg rossz? :(

XOXO
 



A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

9 megjegyzés:

  1. Nem, egyáltalán nem rossz, sőt! Szerintem csinos vagy benne, és ez a lényeg. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is állatos (a monológ elolvasása közben meg is álltam, h mégsem az?, mert ide klikkeltem, megnéztem a képet, véleményeztem magamban, majd jött a szöveges rész.)
    szóval nekem túl leopárdos vagy állatias vagy hogy is mondjam. amúgy nem lenne rossz, a bordós leggings is mondjuk fura hozzá (setétbarnával szimpibb lenne, igaz a felsőt még akkor sem szeretném), szóval most én sem hullámzom. a leggings amúgy plüssös jellegű vagy csak furán csillan meg rajta a fény/vakú?

    VálaszTörlés
  3. megmondom őszintén, nekem tetszik a szett! Szerintem nagyon is jól passzol az új hajszínedhez! És nem lehet mindig nőcis az ember lánya, néha meg kell vadulni. És ez egy ilyen szett!
    Nem rossz egyáltalán!
    Nem ez a kedvencem, de a van az a hangulat, amikor ez a legjobban passzoló.És szerintem ez a lényeg.

    VálaszTörlés
  4. Oh, nekem nagyon tetszik,pedig utálom az állatmintát!:) Nagyon jól áll szerintem.
    Pont a bordó az,ami feldobja:)

    VálaszTörlés
  5. Jó ez a kombináció! És jó a hajad is!

    VálaszTörlés