szombat, január 26

Számoljunk az év színével!

Mint minden évben, így idén is kihirdette a Pantone cég az év színét. A smaragdzöld lett az. Megmondom őszintén, nekem jobban tetszik, mint a tavalyi (persze az is tetszett), mert sokkal kortalanabb és elegánsabb. Annyira megtetszett, hogy tegnap a turiban (igen, megint ott voltam) vettem is egy ilyen felsőt. :) Barátnőm próbált egy cipőt, de végül nem vette meg. Ha a méretemben lett volna és bizti nem hagyom ott. Na de ma elkezdtem agyalni, hogy mit veszek én ehhez a smaragdhoz fel, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy miközben csorgatom a nyálam a gyönyörű smaragd fülbevaló után, készítek nektek egy smaragd összeállítást.



Hogy miket szedtem össze nektek?  
1. Igazi trendfüggők ilyenkor az egész lakásukat divatossá, azaz idén smaragddá varázsolják. Na jó, elég ha egy két kiegészítőt veszünk, ok? Például egy klassz poharat az Ikeából. 2. Ha smaragdzöld, akkor pávás. Legalábbis nekem rögtön ez jutott eszembe. Mácsár Andinál kapható gyönyörű pávás nyaklánc, ami nem csak amintája, de a nyakba akasztása miatt is különleges, ugyanis egy sállal kell a nyakunkba kötni. Ebben a nyakláncban kicsit én is benne vagyok, de csak annak árulom el, hogy miért is, aki rendel magának egyet! OK? 3. A múltkori összeállításomból (pink és narancs) már megvettem a cipőt (utolsó pár pont a méretem volt! ÁÁÁ) Azt hiszem megvan a következő álomcipőm a Deichmannból! 4. Jajj és egy újabb gyönyörű és méregdrága táska! De akkor is kell! Vagy egy hasonló! Egyszerűen nem lehet, hogy ne legyen az év színében egy táskám! Ugye? 5. Én eddig nem rajongtam a kristály ékszerekért, de ha ilyet kapnék szülinapomra valakitől, akkor nagyon boldog lennék! Szép és démoni!  6. Ha év színe, akkor körömlakk. Vagyis ha valamit, akkor ezt biztos mindenki be fogja szerezni az év színéből, és gondolom heteken belül roskadni fognak a drogériák polcai a smaragd sminkszerektől.  7. Az igazán trendi csajszinak trendi színű a bugyija! :)))))

Ti mit fogtok beszerezni az év színéből? Vagy van már valamitek ilyen színből?

XOXO




1 megjegyzés:

  1. én már régóta imádom a zöldnek ezt a változatát (is), meg szerencsére jól illik a zöld szememhez és vörös hajamhoz, szóval idén igyekszem minden eddiginél trendibb lenni. :D

    VálaszTörlés