kedd, január 22

Új cuccok


Nem tudom nálatok hogy működik ez a ruha dolog, de nekem sokkal nagyobb kedvem van reggelente öltözködni, ha új ruhadarabok vannak a szekrényben. És ha egy jól sikerült szettben, kényelmes, de csini cuccban vagyok, sokkal jobb napom van. És az új ruhadarabok kihívásokat is tartogatnak számomra. Mihez lehet felvenni, mihez nem? Sokszor elképzelem például, hogy jó lesz valamihez, aztán felvéve nem tetszik. De olyan is van, hogy a szárítón véletlenül egymás mellé kerülő ruhadarabok elkezdenek a fejemben egy egységgé összeállni. :)
A tegnapi szettemben a ing és a pulcsi volt teljesen új ruhadarab. Mindkettő kényelmes és praktikus darab. Mindkettő a jó, hogy megvettem kategória, ami szerintem sok variálási lehetőséget rejt még magában.
Ti mit vettetek mostanában?
XOXO






A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Deichmann: www.deichmann.hu

7 megjegyzés:

  1. óóó, ez nagyon-nagyon jó összeállítás! jó, én is imádom ezt a mustársárga színt (és baromi jól áll a gatyód!) és a kockás ingeket is (én is turiztam már vagy 4-5 darabot, meg azért boltokban is fellelhető), nagyon jól mutat a barnával és kékkel. (egyedül a füli színét/mintáját érzem furának, de az a képen abszolút nem látszik, én biztos abból is vagy kéket vagy barnát választottam volna.

    nagyon csini vagy Anna, még ilyet, mééég! ;)

    (az új ruhadarab meg persze, h "inspirál", bár talán ezért nem jó egyszerre sokat venni, mert akkor többségéből szintén egy a régiekhez hasonló, mellőzött példány lesz).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fülbevaló nekem annyira farmerhoz való, az kis pirosság nem zavart rajta. Sôt mostanában nem szeretem ha csak 2 szín van rajtam! :D

      Törlés
  2. Nekem a kékeid slilák és úgy is nagyon jó szett. Am. Ez a szetted eddig az, amit TUTI le fogok koppintani, ha végre elérwm az álomsúlyt.:-)
    Én eddigi életemben új ruhát csak akkor vettem, ha muszáj volt. Régen pênzem nem volt a csakúgyra, most idõm...;-) De tényleg inspiráló, csak én akkor hajlamos vagyok egy hónapig abban járni. Bár most kifosztottam egy turit eggyel kisebb méretbõl, mint szükséges és kihordtam Mo-ról a bestofvillõ ruháimat, úh várom a napot, amikor rámjönnek :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, kire mi hat, de engem a kisebb rucik lelomboznak. Mindig pont akkora ruhákat veszek, amik jók. A régebbi kihízott ruhákat meg ugye eladogattam, mert ha lefogyok, úgyis az lesz a legnagyobb örömöm, hogy veszek új ruhákat!
      Persze én ilyen vagyok, nem vagyok egyformák! :)

      Törlés
    2. AMÚGY én sem vennék kicsiket, de mivel az tuti csak, hogy legközelebb turizni mondjuk júliusban megyek és az remélt, hogy addigra több mérettel kell madj kisebbet vennem, a tavaszt meg kell majd oldanom, ezért spájzoltam be. :) Én a kihízottakat leviszem a szelektívbe (majd), a felsőket meg azért megtartottam, mert azért leszek még párszor 9. hónapban, remélem :))).

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szerintem a heti 3-4 edzés teszi. Energiát ad! :D

      Törlés