szerda, január 23

Újabb kisnadrág


Sikerült újabb kisnadrágot vennem a turiban. Nagyon szeretem ezt a ruhadarabot (téli rövidnadrág?), mert mini és csini, de roppant kényelmes. Ennek a szürke darabnak a mellékszínei kicsit a natúr és a sárga közt voltak, így sárga dolgokkal vettem fel. De akár natúr, vagy rózsaszín kiegészítőkkel is feldobhattam volna. Ez a jó a szürkében. Vagy ez IS.
Amúgy a nadrág nagyon jó jutalom volt. Ugyanis kezembe véve, majd a méretet megkukucskálva kicsinek találtam, és pont jó lett! Jipííí! A -3 kg nem csak a mérlegen látszik. És -5-nél írok is arról, mit tettem érte! OK? Így nem csak nekem motiváció a fogyás innentől, hanem nektek is.
Amúgy -5 kg-nál szeretném magamat meglepni valamivel, de még nem tudom mi legyen az. Egy új farmer? Egy új táska? Egy új cipő? Ti mit vennétek magatoknak? Segítsetek kiválasztani a motivációs darabot! :)
XOXO







A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Ázsia center: http://www.asiacenter.hu/
 Deichmann: www.deichmann.hu
EvE ékszer: www.evekszer.hu

10 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem mindenképpen ruhával lepd meg magad, ne táskával és ne is cipővel. Valami olyan igazán dögös, vagány ruhadarabbal, amit már régóta szerettél volna, de eddig az az 5 kg visszatartott. Így lesz a meglepi igazán motiváló.

    VálaszTörlés
  2. Szuper szett megint! Jó ez a színkombináció.

    Valami csini ruhadarabbal, ami olyan részt hangsúlyoz, amit eddig nem akartál megmutatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tartok tôle azt -5 kg után sem mutogatnám! :D De gondolkodom még rajta! :D

      Törlés
  3. Én nem ruhát vennék,mert ha még fogyni fogsz(most kapcsolódtam,nem tudom) akkor az hosszabb távon nem lesz jó. Én egy gyönyörű táskát vennék. vagy cipőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom! Egy táskát már kinéztem....csak már nem férek a táskákkal! :D

      Törlés
  4. Én motivációs cuccnak sporteszközöket/sportruhákat szoktam venni. Két legyet egy csapásra, hiszen az ember használni akarja :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ebben logika, csak az a baj, hogy otthon tornázom. Rendszerint otthoni pólóban és leggingsben, amivel Dunát lehetne rekeszteni. Szerintem tök felesleges egy márkás cuccban izzadni otthon! :D
      Ha a futócipőmet nem tudta volna a szuper cipész megcsinálni, vettem volna egy futócipőt, de mákom van: megcsinálta 1600 Ft-ért! Jipííí! :D

      Törlés
  5. szerintem valami jóféle sminkszerrel vagy kozmetikummal lepd meg magad, mert az még akkor is jó lesz, ha tova fogysz és az otthon álldogáló táskák sem haragudnak meg az új társukra! ;)

    (egy fini tbs kézkrém vagy arckrém, vagy testvaj vagy fürdősó vagy testradír és akkor még mindig csak egy márkánál járunk...)

    VálaszTörlés
  6. WOW! Rég jártam erre, pedig csudi jó szettjeid vannak mostanába! Nagyon tetszenek!!!!!!!

    VálaszTörlés