kedd, február 26

Bajusz és új szoknya

Hogy őszinte legyek ez a szoknya annyira új, de most vettem a bátorságot, hogy felvegyem. Nem is tudom mitől féltem, és milyen fenntartásaim voltak vele kapcsolatban, de valahogy túltettem magam rajta, és jól éreztem magam benne. Mások is dicsérték, az orvosom például nemes egyszerűséggel felkiáltott: "Annamária hogy hozzáöltözött a táskájához!" Nagyon mosolyogtam, mert szeretem, ha dicsérnek, de ki nem!
És akkor pár szót a a nyakláncomról. Nem értem én ezt a bajusz divatot, mint ahogy a baglyosat sem, de mindkettőt szeretem. Szerintem ad valami kis cselt egy szuper nőcis cuccnak, hogy ha valahol egy kis bajusz megjelenik. van valami nagyon rejtett üzenete, azzal kapcsolatban, hogy igen, csaj vagyok, de ne húzz ujjat velem! :) Szerintetek?

XOXO






A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Háda: www.hadakft.hu

Calzedonia:www.calzedonia.it/hu
Deichmann: www.deichmann.hu

1 megjegyzés:

  1. szó szekszi szoknya! :) nagyon jó ebben a színkombóban és meg kell jegyezni, h igen csini voltál! legközelebb a táskát is mutasd meg nekünk! (jut eszembe, hamarost egyre jobb fényviszonyok lesznek és újra jöhet a lépcsőházas-nyílt terepes fotózás! ;))

    van 1-2 nagy bajuszdivatkedvelő barátnőm, engem nem fogott meg (mondjuk a bagoly sem). de ez a nyaklánc így jól mutat.

    VálaszTörlés