vasárnap, február 10

Frissülés


Okos lány mikor fotózkodik? Igen, a legnagyobb hóesésben. :) Kitaláltam, hogy nekem kellenek jó képek, amik fényben készülnek, napközben. Ezért ma felkeltem, ebédet főztem a férjemnek, elmentem futni, majd tornáztam, és ezután hajat mostam, sminkeltem, és csini téliesbe öltöztem. Férjem aggódott (és nagyon fázott a fotózás alatt!), hogy nem lesznek jók a képek, mert pöttyösek, és csíkosak leszenek, de aztán megállapítottuk, hogy pont ettől nagyon jók.
Próbálom személyesebbé és aktuálisabbá tenni a fejléceket és profilképeket itt a blogon és a facebookon is. Ez azt jelenti, hogy még többet láthattok belőlem. Több ilyen fotózást és az évszaknak megfelelő képeket készítését tervezem. OK?
Remélem pár hét múlva tavaszodni kezd, így muszáj lesz újabb képeket csinálni! :) Ti is várjátok? Vagy egyenlőre élvezitek a nagy havat és az új képeimet? :)))
XOXO

 

2 megjegyzés: