péntek, február 22

Legging vagy nem leggings?


Előre tudom, hogy ez a szettem ki fogja egy-két embernél a biztosítékot mert van egy hatalmas leggings ellenes tábor a nők körében. Ez persze nem baj, és pl. a hegyes körmöt nem bírom, ettől persze nem nem biztos, hogy az nem szép. No kérem először is szerintem ez a nadrágom nem is leggings, mert nem sima cicanadrág szabású, hanem szabott és oldalt lent gombok is vannak rajta. És mentségemre szóljon úgy emlékeztem, hogy ez a póló hosszabb. Szóval összeállítottam este a fejemben a szettet, és mikor reggel – persze késésben – felvettem a ruhákat megállapítottam, hogy ez a póló nem annyira hosszú, mint amire emlékeztem. De akkor már nem volt visszaút, férj kabátban az ajtóban...vállalnom kellett.
De őszinte leszek: annyira nem bántam meg. Sőt. Élveztem a minusz kilókat! :)
Na akkor halljuk a kritikákat! :)))
XOXO




A szettben szereplő ruhák és kiegészítők beszerzési helyei:
Háda: www.hadakft.hu

Reserved: http://www.reserved.com/pl
Calzedonia:www.calzedonia.it/hu
Deichmann: www.deichmann.hu

7 megjegyzés:

  1. Szerintem egyáltalán nem baj, hogy a póló rövid, hiszen a kardigán hossza több, mint megfelelő, akár cicanadrág, akár nem :D És a színek is nagyon jól illenek egymáshoz :)

    VálaszTörlés
  2. a kardigán végett szerintem is rendben van. nekem ebben a színkombóban a leggings árnyalata nem tetszik annyira, bár értem, h sötétbarnán től egyhangú lenne.
    most voltál festetni? szépen csillog-villog, meg jó a színe!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jól nézel ki, ezen a képen látszik, hogy sokat fogytál!

    VálaszTörlés
  4. Hát ez egy leggings, de ha nem vetted le a kardigánt akkor megbocsájtható bűn! :D

    VálaszTörlés