vasárnap, március 17

Fogyókúrás öltözködés


Mindenek előtt szögezzük le, hogy ilyen nincs. Vagyis ha van, az nem jó...szóval ne legyen. De valami címet csak kellett adnom! :)
Szóval újabb fogyókúrás írás következik. Ráadásul ezt a bejegyzést is azzal kell kezdenem, hogy a a "majd ha lefogytam.." kezdetű mondatokat el kell felejteni. "Majd, ha lefogytam, csinosabban öltözködöm. Majd, ha lefogytam, ez a ruha jó lesz még rám!" Sajnos ez nem fog menni. Ha fogyókúrába kezdesz, akkor azt TE kezded el, szóval NEKED kell végigcsinálni, nem egy testnek a lelkeddel.
De ki vagy te? Milyen is vagy te? Szeretnél pontos ruhaképet magadról? Felejtsd el azt, mit látsz a tükörben, vagy egy-két fotóm. Felejtsd el, mit mond a szomszédasszony. És a ruhaüzletek ruhaméreteit is el lehet felejteni, mert össze vissza számoznak. Mérd magad! Kilókban is, de centikben is. (Has, csípő, comb, felkar és mell) Így kapsz egy olyan képet, amihez tudod hétről hétre hasonlítanod magad. És ha azt mondják neked, hogy "Húúú, sokat fogytál!", te tudni fogod milliméterre pontosan, hogy hol jársz. :)
Ha tisztába kerültél magaddal, akkor irány a szekrény. Könyörtelenül ki kell pakolnod mindent belőle! (Ok, csinálhatod részletekben!) És mindent fel kell próbálnod tükör előtt. És lesz három kategória: pont jó, nagy és kicsi. A pont jók visszakerülnek a szekrénybe. A nagyobb rucikat felejtsd el. Ha csak egy mérettel nagyobb egy ruha, az kb. 3-4 kilóval kövérebbnek fog mutatni!!! Kell ez neked? :)))) Ha tudsz annyira varrni, szűkítsd le, vagy vidd el varrónőhöz, hogy rád alakítsa. És akkor jöjjenek a kicsi ruhák. Sajnos ezeket be kell dobozolnod, zsákolnod, és valahová eltenni. Mert az tévhit, hogy ezek a ruhák a szekrényben lógva és nem hordva motiválnak. Inkább elszomorítanak, és morcossá tesznek. OK, néha elő lehet venni a dobozt és zsákot, és lehet tenni egy próbát, de ha még nem jó, akkor vissza a dugi helyre! :) És még valamit ne tegyetek. Ne szuszakoljátok bele magatokat egy kicsir ruciba, mert egész nap abban lenni, valami rém nyomasztó! :( Tudom, mert próbáltam.
Fél siker a fogyókúra menetében, ha tudod a pontos méreted, és annak megfelelően öltözködsz.
Én most fogytam egy méretet. Eddig 42-44-es méretű ruhákat hordtam, de már a 40-42-es ruhák a jók. (Azért két méretet írok, mert ez ugye üzletfüggő). A 42-44-es ruhákat szépen sorban szűkítem le. Ez kb. 1-2 cm-t jelent, de higgyétek el, sokat számít. Nekem kisebb méretű ruháim nincsenek (38-40). Hogy miért? Mert tudtam előre, hogy ha egyszer lefogyok, annyira boldog leszek, hogy új rucikat akarok magamnak. Addig is szűkítgetek! :)
És utoljára még egy jó tanács: mutasd meg azt, ami a legszebb rajtad. A szép dekoltázsodat, a formás feneked és az önfeledt boldog mosolyodat! :)
XOXO


 


1 megjegyzés:

  1. :) Hihihi, pipa! A komódban van, havi program, hogy előveszem és mindet felpróbálom. Még valami: én eltettem kihízott ruhákat, csakis a legkedvencebbeket, hogy majd belefogyok. Évekig álltak zsákokban. Most felvettem és annyira más alakra fogytam vissza, hogy hiába jó a méret, hülyén áll. Szóval nem sok mindent érdemes eltenni.

    VálaszTörlés