szerda, április 24

Csak lazán


Sportos és laza szerelésemnek több oka is van. Először is a testem erőltetése és kényeztetése után nem tudom magam a csinizésre gyorsan visszaállítani. Másodszor pedig reggel gyorsan kellett öltözködnöm, mert hajnal 1 órás (férjem vonata késett baleset miatt) fekvés után nem ment a 6 órás kelés. Harmadszor valami olyat kellett felvennem, amihez laposat és szellőset kellett felvennem, mert a jobb lábamon több a vízhólyagos rész, mint az ép! :)))
Na és néha jó ilyen lazában lenni, kényelmeskedni és sok lemaradást lehozni a munkahelyen és otthon. Nekem a tegnapi nap pont erről szólt. Sok befejező részlet a munkahelyen, Biust kutyakozmetikushoz vinni (szigorúan a brinyó első kosarában, mert olyan cukin utazik benne!) és a csizmákat levinni a pincébe! Ez utóbbi oka annyi, hogy a nyári cipőket felhoztam. Idén óriási selejtezést csináltam, és az összes flip-flop papucsom (na jó majdnem az összeset) bezacsiztam, és mennek le Balcsira! Idén a – teljesen jogos – kritikáitok után az az elhatározásom, hogy a csini szerkókhoz nem veszek fel papucsot. Remélem menni fog az elhatározás! :D
Ti már elővettétek az összes nyári ruhátokat és cipőtöket? Egyáltalán el szoktátok tenni őket?


XOXO

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése