szerda, április 17

Csini szoknya



Váááá, hogy tudok én ilyen béka fejet vágni??? Na mindegy, ezen tegyük túl magunkat! OK? Ezt a szoknyámat még nem láthattátok, mert pont akkor vettem, amikor berobbant a csizmás időszak. Én meg ilyen hosszúságú szoknyát csak félcipővel hordok, szóval szegény darab állt és várt türelmesen a szekrényben. Amúgy kb. 25 centivel hosszabb volt szegény darab, nagyon furi és amolyan "asszonyos" darab volt úgy. De ügyesen lerövidítettem, és így szerintem egy kis csini darab lett belőle. Vannak még terveim vele, szóval remélem hosszú lesza tavasz, hogy fel tudjam még venni!
Az ingemről nem mesélek, mert aki régi olvasóm, az ismeri a sztorit, hogy anyagnak vettem, de végül a varrósarok helyett a szekrényemben landolt (itt olvasható a sztori!).
Na akkor csak most, csak nektek mégy egyszera békaszáj! :))))))

XOXO

 









6 megjegyzés: